Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant Assistant responsable d'administració
Enginyeria i consultoria medi ambiental amb 30 anys d’experiència en el sector, ubicada a Barcelona, precisa incorporar una persona de suport en l’àrea d’administració.
Les seves funcions seran de suport a la responsable d’administració i recursos humans en:
1. Comptabilitat
2. Suport a l’àrea de RRHH: control presencial, arxiu documental…
3. Gestions diverses amb proveïdors i entitats financeres
4. Gestió documental de l’empresa
5. Revisió de contractes mercantils
6. Actualització de diversos registres
Requisits:
1. Formació en Administració i Direcció d'empreses, Econòmiques, Empresarials o CFGS en Administració i finances
2. Experiència mínima de 3 anys en lloc de treball similar.
3. Persona metòdica, analítica, amb capacitat de treball en equip i amb motivació per a créixer en l’empresa.
S’ofereix:
1. Incorporació immediata
2. Jornada de matins de 8:30h a 14h o jornada completa de 8:30-14 i de 15 a 18h, a convenir en funció de la disponibilitat del/la candidat/a.
3. Teletreball de fins al 25% a partir de quan es compleixi 1 any d’antiguitat a l’empresa
4. Formació del lloc de treball a càrrec de l’empresa
5. Salari segons experiència aportada i jornada de treball realitzada.
#J-18808-Ljbffr