Descripció del Treball
S'encarrega de fer seguiment, gestió i manteniment de l'estructura organitzativa de la companyia i dels processos operatius de la Direcció de Persones i Organització, assegurant que s'alineïn amb els objectius estratègics i millorin la seva eficiència i efectivitat.
A més, s'encarregarà de l'elaboració i actualització de les descripcions dels llocs de treball, garantint claredat en rols i responsabilitats, així com de la valoració d'aquests llocs de feina i elaboració d'estudis organitzatius.
Responsabilitats:
* Definir els objectius de l'àrea, d'acord amb els objectius estratègics i de gestió de la unitat.
* Impulsar, planificar i dirigir l'activitat de l'àrea per a l'assoliment dels objectius definits.
* Planificar, organitzar, executar si s'escau, i avaluar projectes, programes i / o actuacions diverses relacionades amb les matèries competència de l'àrea.
* Donar suport al Cap d´Unitat en la formulació de l'estratègia de l'àmbit i en l'avaluació del seu funcionament.
* Coordinar i / o participar en projectes transversals d'acord amb el seu àmbit de coneixement.
* Dissenyar instruments, mètodes o procediments de treball relacionats amb les matèries competència del seu àmbit de responsabilitat.
* Vetllar pel manteniment, actualització i disseny de l'estructura organitzativa : organigrames, descripcions de llocs de treball, rols, responsabilitats i relacions funcionals.
* Elaborar i acompanyar les diferents direccions i unitats en la realització d'estudis organitzatius, anàlisi de càrregues i redisseny dels organigrames per tal de millorar-ne la gestió i l'organització.
* Fer el seguiment, gestió i manteniment del sistema de valoració de llocs de treball, els llocs tipus i la classificació professional.
* Fer el seguiment dels objectius i indicadors de la Direcció de Persones i Organització tant pel que fa al compliment dels objectius estratègics de l'empresa, els objectius de la retribució variable i tot allò relacionat amb el Sistema de Gestió Integrada.
* Participar en la definició, implementació i seguiment del Pla d'igualtat de l'organització, amb l'objectiu de garantir i promoure la igualtat d'oportunitats de totes les persones dins de l'organització.
* Revisió i actualització dels processos de Persones i Organització.
* Altres funcions que se li puguin encomanar relacionades amb les necessitats del lloc, així com les que es considerin necessàries per a l'activitat específica de l'àrea.
Formació:
Llicenciatura / Grau en Administració d'Empreses, Enginyeria Industrial o altres disciplines si aporta l'experiència adequada. Valorable Formació de tercer cicle especialitzada en RRHH.
Experiència:
Acreditada de mínim 3 anys en les funcions esmentades, especialment, en estudis organitzatius, descripcions i valoracions de llocs de treball, anàlisi i millora de processos. Experiència en Sistemes de Gestió i treball per processos.