Des de Ribas Àlvarez cerquem per un dels nostres clients "Girona Fruits", una cooperativa agrícola líder dedicada a la producció i distribució de fruita de qualitat, un/a Cap D'administració per unir-se al seu equip dinàmic i dedicat. Aquest/a professional dependrà directament de la Direcció i serà responsable de la gestió administrativa de l'empresa i molt orientat/da a la relació amb els socis de la cooperativa, així com de supervisar i dirigir les tasques administratives i de comptabilitat de l'àrea.Responsabilitats principals:
Gestió de socis:
Mantenir una comunicació efectiva amb els socis de la cooperativa, gestionar el seu registre, resoldre consultes i assistir-los amb qüestions relacionades amb la seva participació i la liquidació de quotes. Supervisió administrativa:
Supervisar les tasques diàries de l'àrea d'administració, garantir que s'acompleixin els procediments i polítiques de la cooperativa, i identificar àrees d'optimització.Comptabilitat:
Dirigir les funcions comptables de l'organització, incloent la preparació de balanços, la gestió de la facturació, la supervisió dels informes financers i la col·laboració amb els auditors externs.Gestió bancària:
Coordinar les operacions bancàries de l'empresa, inclòs el seguiment dels moviments financers, la gestió de préstecs i l'optimització dels recursos.Relació amb auditors i assessoria fiscal:
Col·laborar amb els auditors externs en el procés d'auditoria i assegurar el compliment de les normatives fiscals vigents.Gestió de pagaments i proveïdors:
Supervisar el procés de pagament a proveïdors, assegurar que es compleixin els termes de pagament i gestionar les relacions amb els proveïdors.Gestió de subvencions:
Identificar i gestionar les oportunitats de subvenció disponibles per a l'empresa, assegurant el compliment dels requisits i la presentació de la documentació necessària.Gestió de documentació i supervisió:
Supervisar la gestió i emmagatzematge de la documentació de l'empresa, assegurant-ne la integritat i la conformitat amb les polítiques i regulacions vigents.Realització d'informes:
Redacció d'informes per el Consell Rector i seguiment de les propostes realitzades.
Qualificacions i habilitats requerides:
- Titulació universitària en Administració d'Empreses, Comptabilitat i finances, Economia o similar.- Experiència prèvia en gestió administrativa, es valorarà experiència en el sector agrícola o cooperatiu.- Coneixements sòlids en comptabilitat i finances. Es valorarà experiència en Sage.- Habilitats excel·lents de comunicació i relacions interpersonals.
- Orientació a resultats, proactivitat i capacitat per resoldre problemes de manera eficient.
Oferta:
Oportunitat de treballar en una empresa líder en el sector agrícola, amb una sòlida reputació i un compromís amb la qualitat i la sostenibilitat.Entorn de treball dinàmic i col·laboratiu, amb oportunitats de creixement professional i desenvolupament.Pla de carrera professional i retributiu, amb l'oportunitat de créixer i desenvolupar-se dins de l'organització.Horari de jornada partida de 8h a 13h i de 15h a 18h.Incorporació immediata.