Responsabilitats i tasques:
* Gestió dels calendaris laborals i del control horari dels treballadors/res de l’Hospital de Dia.
* Tenir cura de la centraleta telefònica, recepció de trucades, etc.
* Acollida dels/les adolescents i les seves famílies.
* Responsable del funcionament de la secretaria, que inclou el registre informàtic actualitzat de l’activitat de l’equip, el lliurament de la documentació requerida en cada moment pel Servei Català de la Salut.
* Responsable de la gestió documental, tant digital com en format físic.
* Encarregada de l’obtenció de les dades epidemiològiques i assistencials que en cada moment es precisin (ISO trimestral) així com de col·laborar en la confecció de la memòria anual.
* Responsable de l’obertura, tancament i arxiu d’històries clíniques dels pacients atesos.
* Encarregada de l’administració econòmica i compres del material fungible i dels productes bàsics de l’office.
* Responsable de caixa i arqueig mensual.
* Donar suport administratiu a les reunions d’equip (actes, gestió del temps).
Idiomes requerits:
Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat), Espanyol (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
#J-18808-Ljbffr