Busquem un advocat amb experiència en contractació pública amb la finalitat de desenvolupar les tasques que li siguin assignades pel Responsable dels Serveis Jurídics de l'IREC per tal de donar suport i assessorar a nivell jurídic la Fundació IREC en la seva activitat habitual i, en concret, en els seus projectes estratègics.
Funcions
* Assessorament jurídic integral i suport als departaments i a la Direcció de l’IREC, atenent els aspectes legals relatius a la contractació pública de la Fundació a fi de vetllar per la legalitat de la mateixa
* Elaboració, revisió, negociació i validació jurídica de documents legals, entre d'altres, convenis, bases de convocatòries, acords de consorci, confidencialitat i, en general, qualsevol altre tipus d' instrument o document jurídic en què intervingui o sigui part l'IREC
* Elaboració i tramitació d'expedients de contractació (licitacions i contractació menor) de tot tipus de procediments de contractació pública en totes les seves fases, així com elaboració de la documentació que es derivi durant totes les fases del procediments
* Suport jurídic al Departament de Compres en la fase de publicació d’expedients a la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP) i en la fase d’execució dels contractes, i respecte a la tramitació de la contractació menor
* Suport en el control jurídic de la contractació pública de la Fundació i formar part de la mesa de contractació exercint la funció de voca
* Elaboració i redacció d'informes, així com qualsevol altra documentació jurídica que sigui necessària dins del seu àmbit competencia
* Seguiment de modificacions normatives i nova legislació que afecti la contractació pública de l’IREC i implementació intern
* Qualsevol altra funció que li assigni la Direcció o el Responsable dels Serveis Jurídics de l'IREC en les matèries relacionades amb el seu àmbit competencial
Requisits:
* Llicenciatura en Dret o Grau enDret.
* Experiència professional mínima de 2 anys acreditable en matèria de contractació pública, entre d'altres, preparació i revisió jurídica de plecs i documentació associada d'expedients de procediments de licitació, contractació menor, així com experiència en la tramitació de diferents casuístiques que s'esdevenen durant tot el procés de contractació pública.
* Fluïdesa oral i escrita en anglès (nivell mínim B2), castellà i català.
Valorable
* Màster en Contractació pública.
* Experiència en contractació mercantil.
* Experiència professional mínima de 2 anys en l'Administració Pública i/o entitats del sector públic i/o àmbit de la recerca amb funcions iguals o similars a les del lloc de treball ofert.
* Experiència amb la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP) de la Generalitat de Catalunya.
* Experiència professional mínima de 2 anys en la redacció i revisió de contractes, acords i convenis de col.laboració.
Habilitats i competències personals:
* Proactivitat i flexibilitat.
* Capacitat treball de forma independent i en equip.
* Capacitats analítiques i de síntesi.
* Capacitat de comunicació i negociació i Compromís.
Documents requerits: Els sol·licitants hauran de presentar la següent documentació per correu electrònic a irecjobs@irec.cat.
Oferta del lloc de treball: Tipus de contracte: a temps complet per projecte finançat amb fons europeus del Mecanisme de Recuperació i Resiliència amb possibilitat de teletreball.
* Jornada laboral: 39,5 hores setmanals.
* Ambient de treball amigable internacional.
* Retribució: a acordar en funció de l'experiència professional i mèrits de la persona candidata d'acord amb la política salarial de l'IREC.
* Període de prova: 3 mesos.
* Incorporació immediata.