Descripción de la empresa
Europcar Mobility Group is a major player in mobility markets.
Europcar Services is the Pan-European Shared Services Centre of Europcar Mobility Group opened in Oeiras - Portugal in 2014 to handle and provide, mainly, financial services to all EUROPCAR, Gold Car and Ubeeqo affiliates in Europe and to harmonize and optimize their financial processes.
Growing fast, in terms of processes and staff, Europcar Services counts, nowadays with more than 360 employees, becoming one of the biggest sites of Europcar Group. We are launching a global transformation program called REBOOT SSC to become The digital transformation engine of the group with a vision to connect more than 300.000 vehicles to the center, to deliver smart data analytics about their uses, locations and maintenance and to support the group expansion with innovative direct to customer services.
Do you value Life-work balance (yes we value life over work)? Do you value a great environment to work? If you answer yes to both questions we are the right company for you.
Descripción del empleo
Seleccionamos un Team Leader para nuestra oficina en el aeropuerto de Málaga de manera temporal hasta el 30 de septiembre.
Principales tareas:
Controlar y gestionar la actividad en la oficina, en el turno que le corresponda para cumplir con los objetivos marcados por la compañía.
Funciones:
1. Asegurar el cumplimiento del análisis de disponibilidad de flota en lo relativo a su turno.
2. Seguimiento del personal en su turno, en lo relativo a las ventas y NPS estableciendo planes de acción en caso de que sea necesario.
3. Participar en la formación en el puesto así como de los procedimientos que marca la compañía.
Requisitos
Experiencia de dos años mínimo en operaciones.
Inglés alto.
Competencias clave:
1. Planificación y organización.
2. Gestión del tiempo.
3. Orientación al cliente.
4. Gestión de equipos.
5. Orientación a resultados.
Información adicional
Ofrecemos:
1. Trabajar en una de las grandes oficinas a nivel nacional, con un excelente equipo de trabajo.
2. Responsabilidad sobre equipos para conseguir los objetivos de la empresa.
3. Desarrollo profesional.
4. Formación continua.
#J-18808-Ljbffr