Misió del lloc.Garantir l’assoliment de les necessitats de compra i serveis transversals o compartits per diferents unitats del Grup de manera continuada, amb eficiència de recursos i cercant l’oferta més avantatjosa, des de la identificació de la necessitat fins a la finalització del contracte (excel·lència en el servei).Funcions del lloc:Responsabilitat sobre les compres de subministres, consumibles i serveis de l’entitat.Definir necessitats de compres i donar resposta als caps de departamentsNegociació i tancament de contractes.Recerca de nous proveïdorsMillora dels processos de compraResponsabilitat sobre els serveis generalsResponsabilitat i gestió sobre l’equip al seu càrrecRequeriments:Llicenciatura o Grau en ADE, Economia, Empresarials o similars. Experiència en compres i/o serveis generals, en empreses grans i complexes. Imprescindible coneixement de la llei de contractació púbica. Coneixements i experiència en analítica i gestió. Coneixement a nivell oral i escrit de les dues llengües oficials a Catalunya. Valorable coneixement d’altres llengües i coneixement de cartera de proveïdors. Experiència mínima demostrable i documentada de 5 anys en un departament de compres de les que al menys 2 hagin estat en el sector públic. Experiència demostrable en gestió d´equips