2CAT està cercant un/a Project Manager en Cultura Digital per a incorporar-se a l'equip de Public Sector Innovation (PSI).Concretament des de l'àrea de PSI estem cercant un/a persona amb un mínim de 3 anys d'experiència liderant projectes d'innovació en l'àmbit de les tecnologies digitals avançades en sectors com Cultura i Administració Pública.El/la candidat/a treballarà en el marc de diferents projectes d'aplicació tecnològics per tal de promoure la innovació tecnològica en el sector cultural català mitjançant: Definició de polítiques i estratègies d'innovació social i digital per al Departament de Cultura (propostes per a la implementació d'innovació tecnològica i estudis comparatius internacionals) Capacitació i assessorament estratègicament en tecnologies digitals avançades i innovació social i digital. Gestió de comunitats d'innovació (dinamització de l'ecosistema creatiu digital català i elaboració del Llibre Blanc de la Cultura Digital a Catalunya) Gestió d'oficines d'innovació tecnològica per al Departament de Cultura i als sectors culturals. Gestió d'infraestructures i laboratoris experimentals (conceptualització, disseny i posada en marxa de proves pilot d'estudis d'interactivitat, immersivitat i R+D de creativitat digital).Les principals responsabilitats del/la candidat/a seran: Lideratge i coordinació de projectes d'innovació tecnològica de diferents tecnologies: Big Data, IA, Blockchain, IoT, NewSpace. Definició dels requeriments tècnics i funcionals previs a l'inici de projecte. Priorització de les tasques i fites associades al projecte per tal de garantir un compliment tant funcional com pressupostari. Gestió de la qualitat, riscos, canvis d'abast i planificació del projecte. Garantir l'alineació amb els objectius de l'equip i els reptes de l'entitat. Col·laboració amb altres Àrees i2CAT (Desenvolupament de Negoci, Recerca, Administració, EU Policy, Tech Transfer, Comunicació). Realització de reunions de seguiment periòdiques amb el client (administració pública) per reportar l'avenç del projecte. Elaboració d'informes i control de la documentació relativa al projecte.L'equip de PSI és responsable de: Gestió de projectes tecnològics: Liderar i supervisar el cicle de vida dels projectes per garantir-ne l'èxit. Disseny de solucions tecnològiques: Suport en la definició i conceptualització de l'arquitectura necessària per a l'execució dels projectes, en col·laboració amb les àrees d'innovació d'i2CAT o altres agents tecnològics. Documentació: Generació d'informes i elaboració de comparatives de mercat. Gestió de partners i comunitats: Dinamitzar ecosistemes digitals en tecnologies digitals avançades, realitzant activitats de co-creació, coordinació d'esdeveniments, etc. Col·laboració interdisciplinària amb diferents departaments d'i2CAT per garantir el bon funcionament del PSI i la correcta transferència de coneixement als clients del sector públic. Detecció i gestió d'oportunitats i presentació d'ofertes de nous projectes d'innovació.Si t'apassiona la gestió de projectes tecnològics en entorns innovadors i multidisciplinaris, aquesta és una gran oportunitat per sumar-te a l'equip d'i2CAT i contribuir al desenvolupament de solucions tecnològiques amb impacte en la societat i l'economia.Requisits mínims: Experiència en gestió de projectes tecnològics: Mínim 5 anys d'experiència liderant projectes d'innovació en l'àmbit de les tecnologies digitals avançades, preferiblement en sectors com cultura i administració pública. Coneixement en tecnologies digitals aplicades a la cultura: Experiència en l'aplicació de tecnologies com la realitat virtual (VR), realitat augmentada (AR), intel·ligència artificial (IA), i altres solucions innovadores per a la creació cultural i digital. Habilitats de lideratge i gestió d'equips multidisciplinaris: Capacitat per gestionar equips de treball formats per professionals amb perfils tècnics i creatius, assegurant la cohesió i l'eficàcia en l'execució del projecte. Gestió de relacions amb stakeholders clau: Experiència en la creació i gestió de sinergies entre administracions públiques, universitats, empreses i altres actors de l'ecosistema d'innovació per impulsar projectes d'impacte. Habilitats en planificació i execució de projectes: Capacitat per establir i gestionar cronogrames, pressupostos i recursos de manera eficient, garantint l'èxit del projecte dins dels terminis i requisits establerts. Orientació als resultats i visió estratègica: Capacitat per identificar les necessitats del projecte i transformar-les en accions concretes, avaluant constantment els resultats i ajustant les estratègies per aconseguir els objectius a llarg termini.Requisits desitjables: Residència a Barcelona o Àrea Metropolitana.Les persones candidates que vulguin presentar-se han d'adjuntar els següents documents: Carta de motivació – Obligatori CV (s'accepten CV cecs) – Obligatori Certificats de titulacions – Opcional