Back Office - Gestor/a d'Incidències
Responsabilitats:
1. Entrega i registre de dades en plataformes autoritzades de clients.
2. Elaboració de certificats de pagament, albarans i factures.
3. Contacte directe amb diferents departaments de l'organització.
4. Atenció al client de manera telefònica i a través de correu electrònic.
5. Gestió i seguiment d'incidències.
6. Treball en equip.
Requisits:
1. Experiència mínima d'1 any. Valorable experiència en atenció al client i/o gestió d'incidències.
2. Títol FP de Grau Mig.
3. Anglès (parlat C1 - funcional, escrit C1 - funcional).
4. Competències / coneixements: Capacitat d'organització, resolució i agilitat; capacitat de fer teu el nostre projecte d'empresa; coneixements d'Excel; anglès nivell B1 / C1.
Condicions:
1. Contracte laboral indefinit.
2. Jornada completa.
3. Altres beneficis: Bon ambient de treball; horari de dilluns a divendres de 8:30h a 13:30h i de 15h a 18h; contracte indefinit; formar part d'una empresa en creixement continu, desenvolupament personal i projecció, i programes de formació (idiomes, habilitats ofimàtiques).
#J-18808-Ljbffr