Per a grup empresarial adreçat al sector del Gran Consum (bricolatge/llar) i al mercat internacional, ubicat a la Catalunya Central, busquem un KEY ACCOUNT MANAGER per a desenvolupar l'estratègia comercial dels comptes assignats (francesos principalment), així com identificar oportunitats de creixement i coordinar els processos de venda i postvenda, seguint l'estratègia comercial global marcada per la companyia, amb l'objectiu d'incrementar el negoci i garantir la fidelització i satisfacció del client.
FUNCIONS:
* Desenvolupament i implantació de l'estratègia comercial dels comptes assignats
* Anàlisi de la competència, prospecció de mercat i detecció de necessitats de producte
* Participació en el desenvolupament dels tenders executats en els comptes assignats
* Realització de visites comercials per a confirmar l'execució dels plans comercials i altres
* Gestió del portfoli de producte disponible en cada client
* Desenvolupament de formacions i reunions amb els equips comercials dels comptes assignats sobre els atributs dels productes de la companyia
* Supervisió del procés de venda (entrada de comandes, expedició, post-venda, formació, reunions amb oficina tècnica, etc.).
* Desenvolupament d'estratègies i iniciatives de Trade Marketing
* Participació en esdeveniments industrials o promocionals per a cultivar les relacions amb els clients
* Gestió d'incidències relacionades amb la facturació
* Seguiment i gestió d'impagats
* Optimització de processos
* Seguiment de les Centrals de Compra
* Suport a la gestió de plataformes logístiques. Control d'stocks i compres
* Negociació i execució de contractes
* Supervisió d'ofertes i revisió de marges
* Elaboració d'informes comercials
* Participació en el desenvolupament de nous productes juntament amb els equips tècnics i altres KAM de la unitat de negoci
* Establiment de polítiques de venda (preus, terminis, condicions, garantíes, serveis afegits, etc.)
* Identificar i eprseguir noves oportunitats de negoci
* Supervisió de l'activitat de vendes de la competència en els comptes assignats
IMPRESCINDIBLE:
* Formació universitària
* Nivell alt de francès i/o anglès
* Usuari de Microsoft Office
* Disponibilitat per a viatjar (mínim 50%)
* Experiència imprescindible en departament comercial (3 a 5 anys)
PREFERIBLE:
* Es valorarà positivament tenir coneixements del sector de la gran distribució bricolatge/llar, però no és imprescindible
* Residència a la Catalunya Central
S'OFEREIX:
* Incorporació en grup empresarial de gran solvència, en expansió
* Formació específica a càrrec de l'empresa
* Possibilitats reals de promoció
* Mòbil, portàtil, despeses de desplaçament i dietes a càrrec de l'empresa