Seleccionem per important grup alimentari per la seva delegació central a Lleida:
Càrrec:
Coordinació del equip administratiu de la delegació (2 persones en dos torns).
Responsabilitats:
* Atendre clients presencial i telefònicament per incidències.
* Analitzar els procediments actuals i aplicar correccions per evitar errors.
* Supervisió de facturació i comptabilitat.
* Control del personal de magatzem.
* Gestió de incidències amb clients.
* Realitzar atenció telefònica o atendre clients si un membre de l'equip no pot; buscar algú polivalent per fer les feines de l'equip si és necessari.
Requisits:
* Experiència de 3 a 5 anys en una funció similar.
* Formació en administració d'empreses.
* Residència a la zona de Lleida capital.
* Valorable conèixer normativa i procediments del sector alimentari.
* Alt domini de les eines informàtiques (Excel, taules dinàmiques, etc.).
A mig pla no es treballarà dissabtes; actualment es fa algun dissabte matí rotatiu entre els 4 del equip més la persona que cerquem.
#J-18808-Ljbffr