Secretario de Propiedad Intelectual
• Mijas
El nostre client, la FUNDACIÓ NOUS CIMS ( amb seu a Barcelona, és una entitat sense ànim de lucre que s'està establint ràpidament en un referent en el sector social per la seva innovació, excel·lència i compromís en les seves àrees d'actuació. La seva missió des de la seva posada en marxa és impulsar i crear projectes amb impacte transformador en la societat. Actualment, compta amb un equip de més de 50 persones compromeses i inconformistes. Les persones que formen part de l'equip de la fundació són expertes en els seus àmbits de coneixement i la diversitat les enriqueix i les fa créixer com a grup. Les uneix la passió i la dedicació amb les quals s'enfronten al dia a dia, amb responsabilitat i iniciativa, i l'empatia cap a les altres persones. La cultura de Nous Cims és la de la innovació, amb una actitud de millora contínua.
Dins de l'àrea de Benestar Emocional, el PROGRAMA KOMTÜ treballa per a la millora del benestar emocional dels infants a les escoles. Es tracta d'un programa d'acompanyament a tota la comunitat educativa que aquest curs el conformen 25 escoles d'educació infantil i primària de la xarxa pública catalana, amb més de 1067 professionals, 8348 infants i gairebé 5400 famílies. Donat el moment de creixement i consolidació del programa, actualment cerca un/a PROJECT MANAGER - Tercer Sector / Educació.
La persona que s'incorpori assumirà les següents funcions:
1. GESTIÓ I COORDINACIÓ DE PROJECTES:
* Gestionar l'equip de tècnics i els recursos assignats, conjuntament amb l'equip de gestió (Project Manager i Programme Manager).
* Participar en el disseny i desenvolupament de materials propis.
* Gestionar i fer el seguiment de les parts assignades del programa.
* Desenvolupament de plans concrets i detallats del programa, identificant-ne els objectius i establint un calendari.
* Supervisar la implementació del programa Komtü a les escoles, garantint que s'aconsegueixen els objectius marcats.
* Fomentar una comunicació regular i efectiva amb els grups d'interès interns i externs.
* Preparar materials i informes de seguiment de projectes interns i externs amb especial èmfasi en la recollida de dades per la mesura de l'impacte.
* Ampliar la xarxa de relacions institucionals autonòmics, nacionals i internacionals del Programa Komtü.
1. PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ:
* Participar en els processos de redacció i revisió dels mecanismes de planificació i rendició de comptes de l'Àrea de Benestar Emocional.
* Contribuir a l'anàlisi i modificació de noves propostes de projectes i enllaçar-se amb les contraparts pertinents durant la fase de planificació.
2. SUPORT ADMINISTRATIU I D'EQUIP GENERAL:
* Seguir, actualitzar i informar sobre informació administrativa i logística rellevant.
* Processar factures i altres informacions financeres.
3. INVESTIGACIÓ APLICADA:
* Recerca de models i bones pràctiques a nivell nacional i internacional.
PERFIL CANDIDAT/A:
* Educació: Llicenciat/da o Graduat/da en Ciències de l'Educació, la Salut i/o Socials. Es valorarà màster o postgrau d'especialització en l'àmbit de la gestió i organització de centres educatius o entitats del tercer sector.
* Experiència: 4/5 anys en disseny, desenvolupament, administració i suport de projectes amb ONG, Fundacions, Associacions o Institucions pertinents.
* Habilitats: Excel·lents habilitats de treball en equip i interpersonals, capacitat de treballar per iniciativa pròpia i obtenir resultats davant terminis ajustats.
Condicions:
* Salari basat en l'experiència i contribució.
* Treballar en un equip jove, dinàmic i obert a noves idees.
* Horari flexible.
* Possibilitat de teletreballar dos dies a partir del 2n mes.
* Pla de formació i desenvolupament.
#J-18808-Ljbffr