Per a important assessoria fiscal, jurídica i laboral situada en el centre de Barcelona, seleccionem a un/a tècnic/a laboral. Busquem a una persona compromesa, amb motivació i habilitats comunicatives per a unir-se a un projecte en expansió, que es farà càrrec de la gestió i assessorament d’una cartera de clients.Reportant a Direcció, les seves funcions seran:Gestió completa del procés de càlcul de nòmina.Assessorament i gestió a clients.Liquidació d'IRPF.Moviments i tramitació d'altes i baixes en Seguretat Social.Càlcul de nòmines de personal i control del procés complet d'aquestes.Elaboració de quitances, gestió d'incidències de nòmina i càlcul d'IRPF.Realització de contractes laborals, altes, baixes, control de pròrrogues i venciment de contractes temporals.Gestió de subvencions i bonificacions de Seguretat Social.Funcions administratives pròpies del lloc.Gestió documental.Es requereix:Persona resolutiva, organitzada, amb compromís i comunicativa.S'ofereix:Jornada completa.Horari de dilluns a dijous de 8:30 a 17:30 i divendres de 8:30 a 14:00 h.Estabilitat laboral i formació contínua.Salari en funció dels coneixements i experiència aportada.Incorporació immediata.Entrar a formar part d'una empresa consolidada, professional i en continu creixement.Experiència:Experiència mínima 2 anysExperiència prèvia en assessoria.Coneixement A3 nomFormació:Grau en Relacions Laborals o Cicles Formatius o experiència equivalent.Idiomes:Castella i Català: natius