Per a un important bufet jurídic del Berguedà, amb més de 40 anys de trajectòria i de gran prestigi professional a la zona, seleccionem un / a Advocat / da Laboralista amb un mínim de 3-4 anys d´experiència acreditada en pràctica processal laboral.
Les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
* Gestió i assessorament laboral dels clients - empreses del despatx.
* Defensa dels interessos dels clients en tota mena de procediments judicials d´àmbit laboral.
* Atendre tota mena de requeriments referents a inspeccions de treball, conciliacions, reclamacions i procediments jurídics en matèria laboral.
* Relacions amb administracions públiques.
* Emissió d´Informes jurídics.
* Negociació i redacció d´acords amb treballadors / as, permisos, excedències, llicències, advertiments i sancions.
* Intervenció en tota mena de negociacions laborals i de convenis col·lectius.
* Assistència a conciliacions o judicis laborals (quan el conflicte entre les parts no s´hagi pogut resoldre de forma amistosa).
* Formació contínua a càrrec de l´empresa i gran projecció professional, amb possibilitat d´esdevenir soci del bufet a curt o mig termini.
* Estabilitat professional en bufet consolidat i en creixement.
* Flexibilitat horària i organitzativa: Jornada completa (s´ofereix possibilitat d´acordar horari segons les necessitats de la persona interessada).
* Condicions salarials negociables, d´acord amb l´experiència, coneixements i valors aportats.
* Plaça de pàrquing.
* Equip administratiu de contrastada solvència i experiència per a donar suport en totes aquelles tasques documentals i de suport administratiu a l´Advocat / da.
* Residència al Berguedà o comarques limítrofs o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
* Es valorarà positivament disposar de carnet de conduir B i vehicle propi per a desplaçaments ocasionals.
* Experiència mínima de 3-4 anys en pràctica jurídica processal laboral.
#J-18808-Ljbffr