El nostre client, la FUNDACIÓ NOUS CIMS (www.Nouscims.Com), amb seu a Barcelona, és una entitat sense ànim de lucre que s'està establint ràpidament en un referent en el sector social per la seva innovació, excel·lència i compromís en les seves àrees d’actuació. La seva missió des de la seva posada en marxa és impulsar i crear projectes amb impacte transformador en la societat. Actualment, compta amb un equip de més de 50 persones compromeses i inconformistes. Les persones que formen part de l'equip de la fundació són expertes en els seus àmbits de coneixement i la diversitat les enriqueix i les fa créixer com a grup. Les uneix la passió i la dedicació amb les quals s'enfronten al dia a dia, amb responsabilitat i iniciativa, i l'empatia cap a les altres persones. La cultura de Nous Cims és la de la innovació, amb una actitud de millora contínua.
Dins de l’àrea de Benestar Emocional, el PROGRAMA KOMTÜ treballa per a la millora del benestar emocional dels infants a les escoles. Es tracta d’un programa d’acompanyament a tota la comunitat educativa que aquest curs el conformen 25 escoles d’educació infantil i primària de la xarxa pública catalana, amb més de 1067 professionals, 8348 infants i gairebé 5400 famílies. Donat el moment de creixement i consolidació del programa, actualment cerca un/a PROJECT MANAGER - Tercer Sector / Educació.
La persona que s’incorpori assumirà les següents funcions:
GESTIÓ I COORDINACIÓ DE PROJECTES:
1. Gestionar l’equip de tècnics i els recursos assignats, conjuntament amb l’equip de gestió (Project Manager i Programme Manager).
2. Participar en el disseny i desenvolupament de materials propis.
3. Gestionar i fer el seguiment de les parts assignades del programa.
4. Desenvolupament de plans concrets i detallats del programa, identificant-ne els objectius i establint un calendari.
5. Supervisar la implementació del programa Komtü a les escoles, garantint que s’aconsegueixen els objectius marcats, proposant mesures correctores, si escau.
6. Participar en el desenvolupament de la fase de sostenibilitat de les escoles Komtü (seguiment puntual a les escoles, esdeveniments de la xarxa i gestió de l’espai digital).
7. Fomentar una comunicació regular i efectiva amb els grups d’interès interns i externs.
8. Preparar materials i informes de seguiment de projectes interns i externs amb especial èmfasi en la recollida de dades per la mesura de l'impacte.
9. Ampliar la xarxa de relacions institucionals autonòmics, nacionals i internacionals del Programa Komtü.
10. Posicionar el Programa Komtü com un programa d’excel·lència en el treball de la promoció del Benestar Emocional dels infants a les escoles.
11. Identificar iniciatives per a l’estratègia LAB en Benestar Emocional Infantil.
PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ:
1. Participar en els processos de redacció i revisió dels mecanismes de planificació i rendició de comptes de l'Àrea de Benestar Emocional (pla estratègic, objectius anuals, revisions a mig termini, etc.).
2. Contribuir a l'anàlisi i modificació de noves propostes de projectes i enllaçar-se amb les contraparts pertinents durant la fase de planificació.
3. Assistir en la preparació de les presentacions de l'Àrea de Benestar Emocional per a les reunions de comitè de la Fundació i en altres reunions, fòrums i grups de treball.
4. Elaborar informes breus o notes conceptuals inicials sobre qüestions tècniques i/o teòriques rellevants per al treball de l'Àrea de Benestar Emocional.
SUPORT ADMINISTRATIU I D'EQUIP GENERAL:
1. Seguir, actualitzar i informar sobre informació administrativa i logística rellevant.
2. Processar factures i altres informacions financeres, com ara despeses i preparar pressupostos.
3. Assistir amb altres tasques d'administració generals segons sigui necessari.
INVESTIGACIÓ APLICADA:
1. Recerca de models i bones pràctiques a nivell nacional i internacional.
2. Recerca d'evidència científica per a l'elaboració de models d'intervenció.
PERFIL CANDIDAT/A:
Educació: Llicenciat/da o Graduat/da en Ciències de l’Educació, la Salut i/o Socials (Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia, Sociologia, Antropologia Social, Treball social) o altra titulació universitària en àmbits similars. Es valorarà màster o postgrau d'especialització en l'àmbit de la gestió i organització de centres educatius o entitats del tercer sector. Català i castellà escrits i parlats amb fluïdesa. Nivell d'anglès B2. Alt nivell de competències digitals i d’adopció de les mateixes.
Experiència: Experiència de 4/5 anys en disseny, desenvolupament, administració i suport de projectes amb ONG, Fundacions, Associacions o Institucions nacionals o internacionals pertinents. Qualsevol experiència d'implementació directa addicional seria un avantatge. Experiència en lideratge d’equips i alta capacitat de motivar tots els membres implicats en el projecte. Es valorarà coneixements i experiència relacionades amb la implementació de projectes al sector educatiu o social basats en el treball en xarxa a ecosistemes amplis i diversos.
Habilitats: Excel·lents habilitats de treball en equip i interpersonals. Habilitats comunicatives i en l'establiment de relacions en diferents nivells d'interlocució. Capacitat de treballar per iniciativa pròpia i obtenir resultats davant terminis ajustats amb resultats de gran qualitat. Compromís, creativitat i innovació en idees i accions. Alta motivació i capacitat de crear entorns de treball positius i col·laboratius. Fortes habilitats de planificació, gestió del temps i organització personal. Capacitat de realitzar múltiples tasques i establir prioritats d'una manera eficient i sovint autogestionada i motivada. Un enfocament flexible per al treball i la capacitat de respondre a curt termini a una àmplia varietat de tasques. Bona comprensió dels paradigmes actuals i debats en curs sobre el suport psicosocial, la promoció de la salut mental i la prevenció dels trastorns mentals en l'entorn educatiu. Capacitat analítica i crítica i amb un alt nivell de compromís i afany de millora a nivell personal i d'equip.
És requerirà disponibilitat de mobilitat per fer el seguiment in situ de les activitats del programa KOMTÜ.
Condicions:
1. Salari basat en la teva experiència i contribució.
2. Treballar en un equip jove, dinàmic i obert a noves idees.
3. Possibilitat de teletreballar dos dies a partir del 2n mes.
4. Pla de formació i desenvolupament.
5. Altres beneficis (pla de pensions, compensació del dinar, activitats de benestar, etc).
#J-18808-Ljbffr