MISSIÓ: Reportant al Secretari Tècnic, la gestió de les comptabilitats internes i externes i la gestió de fiscalitat. Vetllar per què els processos i procediments de l'Àrea d'administració de les entitats siguin eficients i compleixin amb els estàndards requerits de qualitat i eficiència, sota la direcció de la Gerència.
FUNCIONS:
1. Gestió de comptabilitats de clients de la entitat.
2. Assessorament fiscal a les empreses associades.
3. Gestió de les rendes personals durant la campanya anual.
4. Comptabilitat de les dues entitats.
5. Control de la gestió i procediments comptables i reports mensuals a la Gerència i a la Junta.
6. Coordinació interna dels processos.
7. Control de compliment dels procediments administratius interns i interlocució directa amb els responsables de cada servei per tal de seguir-los i millorar-los.
8. Responsable del procés intern de digitalització i millora dels processos de ambdues organitzacions.
9. Seguiment de nòmines, acords laborals interns i compliment de la Seguretat Social (només personal de les dues organitzacions).
FORMACIÓ I CONEIXEMENTS:
1. Sòlids coneixements de comptabilitat i fiscalitat empresarial, així com d'elaboració de rendes.
2. FP 2 en Administració o Diplomat en empresarials.
3. Coneixements i experiència en analítica i gestió.
4. Coneixement a nivell oral i escrit de les dues llengües oficials a Catalunya.
5. Domini de fulls de càlcul (Excel, Power BI, KWP).
6. Experiència mínima de dos anys en funcions similars, millor en el món de les associacions, gremis o col·legis professionals o entitats de serveis comptables i administratius.
#J-18808-Ljbffr