Ubicació: Teletreball, amb disponibilitat per a reunions puntuals presencials a Barcelona.
Tipus de Contracte: Inicial de 25h setmanals, ampliable a jornada completa.
Remuneració: 12.618,15€ bruts anuals, segons conveni, amb possibles augments d'acord amb experiència i perfil.
Experiència: Es requereix experiència mínima de 2 anys en treballs d'administració d'empresa.
Descripció del Lloc:
Empresa en creixement dedicada a la Consultoria i serveis relacionats amb l'accessibilitat precisa d'una administrativa amb experiència, organitzada i proactiva per unir-se al nostre equip.
Les tasques a realitzar són:
* Gestió Administrativa i Documental
* Atenció al Client i Proveïdors
* Facturació i Comptabilitat Bàsica
* Coordinació Interna i suport en l'operativa diària de l'empresa
Requisits:
* Residir a Barcelona o voltants
* Incorporació immediata
* Disposar d'un entorn adient per poder teletreballar
* Disponibilitat per fer reunions puntuals presencials a Barcelona
* Experiència prèvia en administració
* Coneixements en facturació i comptabilitat bàsica
* Domini funcional de les aplicacions clau d'Office 365 (Word, Excel, Outlook, Teams, etc.)
* Experiència en plataformes de gestió de facturació (per exemple, Factusol, Contasimple, etc.)
* Capacitat d'organització i gestió de tasques múltiples
* Habilitats de comunicació i tracte amb clients/proveïdors
* Nivell C de Català
Es valorarà:
* Coneixements en l'àmbit de la diversitat funcional i d'accessibilitat
* Coneixements en tramitació de subvencions i ajuts públics
* Coneixements en tramitació de concursos públics
* Coneixements en gestió de PRL
Si compleixes amb els requisits i t'interessa l'oportunitat, envia'ns el teu CV a ****** amb l'assumpte: Candidatura Administrativa Barcelona. #J-18808-Ljbffr