Estàs buscant una oportunitat per desenvolupar la teva carrera en un ambient dinàmic, amb un gran impacte en els processos administratius i de contractació? Adecco selecciona per a important empresa un/a Administratiu/iva a l'àrea de contractació i gestió administrativa. Si tens una gran orientació al detall, et motiva treballar amb processos complexos i estàs preparat per assumir reptes que t’ajudin a créixer professionalment, aquesta és la teva oportunitat!Funcions principals:-Seguiment i control dels expedients de contractació derivats dels procediments de licitació.-Suport en l’elaboració de documentació associada als processos de contractació, incloent la publicació de licitacions i adjudicacions fins a la seva finalització.-Elaboració d’esborranys de contractes per garantir la precisió en els acords.-Creació i seguiment dels expedients de contractació i factures a SAP.-Realització de la gestió administrativa (SAP i GEDEX), incloent la tramitació de recepcions i factures, liquidacions i informes finals.-Manteniment de bases de dades relacionades amb la contractació i seguiment estadístic dels processos.-Suport en la millora dels procediments de treball i la revisió contínua de les operacions de l'àrea.-Participació en l’elaboració d’informes de gestió i seguiment dels indicadors relacionats amb l’estat de les licitacions.S’ofereix:-Contracte directe amb empresa.-Contracte temporal: Baixa per substitució de llarga durada.-Salari: 34087,80€ bruts anuals.Requisits:-Llicenciatura en Dret, ADE, Grau en Arquitectura, Enginyeria o formació similar.-Experiència mínima de 5 anys en contractació administrativa a l’administració pública.-Coneixements avançats en la normativa de contractació administrativa i els procediments de contractació pública.-Es valorarà experiència amb SAP.-Imprescindible català.-Disponibilitat immediata.