ESTEM REVITALITZANT EL SECTOR I VOLEM QUE T''UNEIXIS! A MES, T''AJUDAREM A REVALORITZAR LA TEVA CARRERA. UNEIX TE AL NOSTRE EQUIP! A Beta Conkret tenim nous projectes on podries aportar el teu talent. Estem buscant talent com el teu! Si tens passio per la construccio i busques un lloc on el teu talent sigui valorat, t''estem buscant! A BETA CONKRET, S.A. ens dediquem a crear projectes innovadors i de qualitat, i volem que formis part del nostre equip. Iniciem construccio de nova obra a Platja d''Aro. Responsabilitats: Gestio de la produccio d''obra, tant a nivell economic com de planificacio. Realitzacio d''estudi previ, negociacio i contractacio, seguiment del compliment de l''obra, certificacions, etc. Contacte directe amb propietat, direccio facultativa i d''execucio, sota assessorament i suport del cap de grup. Supervisar i coordinar totes les activitats a l''obra, garantint el compliment de terminis, costos i qualitat. Coordinar els equips de treball, incloent hi contractistes, subcontractistes i personal de l''obra. Assegurar que es compleixin totes les normatives de seguretat i salut a la feina, gestionant els procediments de seguretat en obra. Realitzar la planificacio i programacio de les activitats, assegurant la disponibilitat de recursos materials, humans i equips necessaris. Controlar els costos del projecte i assegurar que s''ajustin als pressupostos establerts. Gestionar la qualitat de l''execucio de l''obra i assegurar que tots els treballs es facin segons les especificacions del projecte. Collaborar amb el departament de compres per a ladquisicio de materials i equips necessaris per a lexecucio de lobra. Gestionar la relacio amb els clients, arquitectes, enginyers i altres professionals involucrats al projecte. Requisits: Titol universitari Arquitectura Tecnica, Enginyeria o afins. Minim 5 anys d''experiencia com a cap d''obra, preferentment en projectes residencials. Coneixement de normatives de seguretat en la construccio i el control de qualitat. Capacitat per liderar equips de treball i coordinar multiples activitats simultaniament. Experiencia en la gestio de pressupostos, els costos i la planificacio d''obres. Excellents habilitats de comunicacio, organitzacio i resolucio de problemes. Coneixements en programari de gestio d''obres (MS Project, AutoCAD, Presto, entre d''altres). Capacitat per treballar sota pressio i complir terminis establerts. Disponibilitat per a treball en obra i desplaaments segons calgui. Que oferim: Salari competitiu segons lexperiencia. Vehicle. Estabilitat laboral i possibilitat de desenvolupament professional. Projectes desafiadors i variats. Oportunitat de treballar en projectes d''alt impacte i constant creixement. Bon ambient de treball i equip dinamic. #J 18808 Ljbffr