Marlex Human Capital és una empresa líder en Recursos Humans especialitzada en Selecció de Personal.
Comptem amb més de 25 anys d'experiència en el sector i una xarxa de més de 70 oficines, posicionant-nos com una de les 5 firmes líders del país i una de les de més alt creixement en els darrers anys.
Compartim un viatge amb més de 5.000 empreses que confien en els nostres serveis i equips especialitzats.
Descripció de l'oferta
Des de Marlex, estem col·laborant amb una reconeguda empresa ubicada a les rodalies de Girona, dedicada a la producció i el subministrament de material per a professionals de la instal·lació de sistemes de climatització i lampisteria, que actualment cerca incorporar un/a Back Office Comercial amb idiomes de manera estable a la seva organització.
Quina seria la teva missió a l'empresa?
En dependència directa de Gerència, la persona seleccionada es responsabilitzarà de les següents tasques:
* Actualitzar i mantenir els registres al sistema (clients nous, tarifes i ràpels, propostes comercials, comandes i albarans, moviments d'estoc entre delegacions, etc.)
* Gestió de les comandes i els processos comercials (comunicació directa i fluïda amb els clients, seguiment de les comandes fins a l'entrega, resolució de possibles incidències, gestió del transport, etc.)
* Atenció al client (respondre les preguntes i sol·licituds d'informació, gestionar reclamacions, oferir solucions ràpides i efectives, etc.)
* Anàlisi i millora (analitzar i reportar possibles oportunitats de millora en els processos comercials i en les operatives diàries en les que el departament participi activament)
* Col·laboració interdepartamental (facilitar la comunicació entre els departaments implicats en tot el procés comercial, coordinació amb els representants comercials)
Què s'ofereix?
* Oportunitat d'ocupar una posició de responsabilitat, polivalent i dinàmica
* On boarding i formació continuada a càrrec de l'empresa
* Potencial de desenvolupament professional en una empresa que es troba en ple creixement
* Disposar dels recursos i el recolzament necessari per a dur a terme la feina en condicions òptimes
* Retribució negociable en funció dels coneixements i experiència aportats
Requisits
Ets el candidat/da ideal si...
* Disposes de formació en comerç internacional, administració, etc.
* Tens una experiència mínima de 3 anys ocupant una posició igual o similar
* Demostres bones aptituds comunicatives i una clara orientació al client
* Ets una persona organitzada, proactiva, comunicativa, analítica i amb esperit d'equip
* Imprescindible domini de l'anglès i el francès (parlat i escrit)
#J-18808-Ljbffr