Horari:
30 hores setmanals Modalitat:
Remota Idioma:
Català (imprescindible) Inici:
Incorporació immediata (flexible)
Sobre el Festival Itinera
El Festival Itinera és un projecte cultural que porta música de qualitat als micropobles de Catalunya, reivindicant el territori, la diversitat cultural i la connexió entre artistes i comunitats locals.
Busquem una persona que…
Estimi el món de la cultura i el territori. Tingui una mirada estètica sòlida i sàpiga traduir la identitat del festival en visuals coherents i cuidats. Domini el disseny gràfic i se senti còmoda creant cartells, materials impresos i digitals i continguts per xarxes. Tingui creativitat i idees per fer créixer la comunitat d'Instagram (principal xarxa del festival). Escrigui bé en català i tingui ganes de comunicar amb naturalitat, proximitat i un punt d'humor. Sigui autònoma i proactiva, amb ganes de formar part d’un projecte amb molta ànima.
✏️ Tasques principals
Disseny gràfic de cartells, presentacions, aplicacions de marca i materials impresos o digitals. Gestió i dinamització de les xarxes socials: planificació de continguts, redacció de textos creatius (copywriting), creació de visuals i interacció amb la comunitat. Coordinació amb l’equip per cobrir esdeveniments, generar continguts i mantenir un to de veu comunicatiu coherent a tots els canals. Actualització, redisseny i manteniment de la pàgina web (a través de IONOS), assegurant la coherència amb la imatge de marca. Desenvolupament i manteniment de la imatge del festival en tots els seus canals.
Valorem molt positivament
Experiència o formació en disseny gràfic i/o comunicació. Coneixement d’eines com Illustrator, Photoshop o similars. Coneixement en gestió de webs amb IONOS o similars. Coneixements de fotografia, gravació i edició de vídeo. Experiència en gestió de xarxes socials de projectes culturals o artístics.
Què oferim?
Flexibilitat horària i feina remota. Participar en un projecte amb impacte social i territorial. Bon ambient de treball i coordinació àgil. Tarifa o salari a convenir segons perfil i experiència.