Descripció del lloc de treball:
* Cerquem una persona amb experiència en tasques administratives i coneixements en vendes per unir-se al nostre equip, centre de formació amb més de 37 anys d’experiència.
* La persona seleccionada s'encarregarà de donar suport en les tasques administratives i col·laborar en les accions de captació i fidelització d’alumnat.
* Modalitat presencial.
* Jornada completa.
* Horari rotatiu amb la resta de l’equip.
* Salari professional segons conveni d’aplicació (es valorarà el perfil per a l’adaptació d’aquest).
Responsabilitats generals:
* Gestió de la documentació i arxius.
* Atenció presencial, telefònica, per correu electrònic i amb altres mitjans en línia.
* Suport en la planificació i organització de les formacions i seguiment de la seva execució.
* Captació i seguiment de clients potencials.
* Assistència a l'equip comercial en la promoció i venda de cursos.
Altres responsabilitats:
* Totes aquelles marcades en el professiograma del lloc de treball.
Requisits:
* Experiència en posicions similars.
* Excel·lents habilitats comunicatives i comercials.
* Domini del català i l’espanyol en totes les vessants (escrit, parlat, llegit i escoltat).
* Capacitat d'aprenentatge i treball en equip.
* Capacitat d'organització i atenció al detall.
* Orientació al client.
* Coneixements avançats d'ofimàtica i eines de gestió.
Es valorarà positivament:
* Residència pròxima al lloc de treball.
* Certificats oficials d’idiomes.
* Certificacions oficials en competències TIC.
* Titulacions oficials vinculades al perfil del lloc de treball.
* Interès per formar part de l’equip a llarg termini.