Cadena hotelera selecciona recepcionista.
Tasques principals :
* Atenció al client abans de la seva arribada (reserves, sol·licitud d'informació, etc.)
* Atenció al client a la seva arribada (check-in, transport de maletes, etc.)
* Gestió de la plataforma de reserves i gestió de plataformes de reserves tipus Booking.
* Atenció al client durant la seva estada a l'hotel (entrega missatges, servei despertador, gestió de queixes i suggeriments, servei de caixa forta, reserva d'entrades, etc.)
* Atenció al client a la seva sortida (check-out, reserva de taxi, etc.)
* Donar suport a l'atenció al client després de la seva sortida (enquestes de satisfacció, enviament d'informació, etc.)
* Realitzar totes aquelles tasques internes de suport que deriven de l'atenció al client durant tot el procés (fer caixa, registre d'incidències, actualització de dades del sistema, control de producció, etc.)
* Coordinar-se amb el departament de pisos, preparació i sortida d'habitacions.
S'ofereix :
* Jornada completa de dilluns a diumenge (amb els descansos pertinents).
* Horaris de nits de 23:00 a 7:00.
* Contracte indefinit.
* Retribució: 20.000,00€ a 24.000,00€ / bruts anuals.
* Català i castellà nivell alt. Anglès fluid. Valorable altres idiomes.
* Usuari / ària d'eines ofimàtiques (Word, Excel).
* Es valorarà experiència en el sector (especialment internacional).
* Flexibilitat horària.
* Persones amb clara orientació al client, bones habilitats comunicatives, resolució de conflictes, motivació, compromís, iniciativa.
#J-18808-Ljbffr