Descripción del trabajo
Misió del lloc:
Garantir l’assoliment de les necessitats de compra i serveis transversals o compartits per diferents unitats del Grup de manera continuada, amb eficiència de recursos i cercant l’oferta més avantatjosa, des de la identificació de la necessitat fins a la finalització del contracte (excel·lència en el servei).
Funcions del lloc:
* Responsabilitat sobre les compres de subministres, consumibles i serveis de l’entitat.
* Definir necessitats de compres i donar resposta als caps de departaments.
* Negociació i tancament de contractes.
* Recerca de nous proveïdors.
* Millora dels processos de compra.
* Responsabilitat sobre els serveis generals.
* Responsabilitat i gestió sobre l’equip al seu càrrec.
Requeriments:
* Llicenciatura o Grau en ADE, Economia, Empresarials o similars.
* Experiència en compres i/o serveis generals, en empreses grans i complexes.
* Imprescindible coneixement de la llei de contractació pública.
* Coneixements i experiència en analítica i gestió.
* Coneixement a nivell oral i escrit de les dues llengües oficials a Catalunya.
* Valorable coneixement d’altres llengües i coneixement de cartera de proveïdors.
* Experiència mínima demostrable i documentada de 5 anys en un departament de compres de les que almenys 2 hagin estat en el sector públic.
* Experiència demostrable en gestió d'equips.
#J-18808-Ljbffr