¿Tens experiència en el sector assegurador? Des d’Adecco estem buscant un/a administratiu/va per a important empresa. La empresa està ubicada al centre de Barcelona.
Funcions:
-Assessorament i gestió tècnica de les assegurances dels clients: subscripció i modificacions de productes asseguradors per a particulars i famílies (auto, llar ,vida, assistència en viatge, etc.)
-Tasques complementàries al procés d’assessorament i gestió: registre, seguiment d’operacions etc.
S’ofereix:
-Contracte estable directe per empresa final.
-Horari: Dll a Dj: de 9 a 14 h i de 15 a 17.30 h. Dv: de 9 a 15h (Jornada completa de 36h setmanals)
-Salari: 23.000 – 25.000 € bruts anuals.
Requisits:
-Imprescindible català parlat i escrit.
-Experiència en el sector d’un mínim de dos anys (corredories, companyies d’assegurances...) a poder ser en el camp de la post-venda -Domini de les eines informàtiques de Microsoft i programari de tarificació i gestió d’assegurances.