Multinacional del sector de l’automoció necessita incorporar per una de les seves plantes productives situades a la província de Girona,
CONTROLLER GESTIÓ (H/D) MULTINACIONAL AUTOMOCIÓ
Reportant a la direcció de control de gestió, la seva responsabilitat es centrarà en planificar i analitzar la situació financera de l’empresa, establint pressupostos i controlant desviacions per garantir la rendibilitat. També s’encarregarà de la gestió i optimització de costos, supervisant inversions, productivitat i processos de control financer. Finalment, actuarà com a enllaç amb la matriu corporativa, validant i reportant la informació financera i assegurant una comunicació clara sobre les variacions econòmiques.
Funcions:
- Establir els pressupostos anuals de l’empresa a nivell conceptual i analític de la P&L.
- Analitzar els costos i la facturació global, així com realitzar el seu control i seguiment.
- Realitzar l’anàlisi de les desviacions de costos i ingressos respecte al pressupost.
- Dissenyar i desenvolupar processos i mesures de control de costos.
- Garantir el compliment de la normativa financera i de costos establerta.
- Analitzar la rendibilitat i els marges de les diferents famílies de productes, activitats i de la planta en general.
- Fer el seguiment del pla d’inversions anual i aprovar les sol·licituds de compra.
- Realitzar anàlisis detallades de les diferents línies de cost i el control financer dels inventaris.
- Mantenir una relació directa amb els responsables i tècnics financers del grup.
- Supervisar el pla de productivitat de materials i industrial en relació amb el Budget.
- Validar la P&L mensual, enviar les dades financeres al Grup i explicar les variacions detectades.
- Elaborar el Rolling Forecast.
S’ofereix:
- Possibilitat de treballar en un grup consolidat amb presència global, adquirint experiència en un entorn dinàmic i altament competitiu.
- Interacció amb equips internacionals, facilitant el desenvolupament d’una visió estratègica i global del negoci.
- Oportunitats de creixement dins del grup, amb possibles promocions internes o mobilitat internacional.
- Formació contínua en eines financeres avançades, control de gestió i metodologies d’anàlisi de costos específiques del sector de l’automoció.
- Possibilitat de participar en projectes transversals de millora de processos financers i d’optimització de costos.
- Horari flexible dins la franja de les 8:00 a les 17:00 de dilluns a dijous. Divendres jornada intensiva de matins.
- Interessant paquet retributiu format per un fixe i un variable.
Formació:
- Grau en Administració i Direcció d’Empreses, Economia, Finances, Comptabilitat o similar.
- Màster o Postgrau en Control de Gestió, Finances Corporatives o Auditoria (valorable).
Experiència:
- Mínim 2 anys d'experiència en control de gestió, anàlisi financera o comptabilitat de costos.
- Experiència en entorns industrials o de producció, especialment en sectors amb estructures de costos.
- Es valoraran candidatures provinents d’auditories i assessories d’empreses.
- Coneixement en la gestió de pressupostos, control de costos i anàlisi de desviacions.
- Experiència en reportings financers.
- Haver treballat en la implantació i optimització de processos de control financer i de costos.
- Experiència en la gestió i seguiment de plans d’inversió i projectes de millora de rendibilitat.
Habilitats:
- Nivell B2 de l’anglès per a la comunicació interna del grup.
- Es valorarà el coneixement del francès.
- Experiència en l’ús d’ERP financers (SAP, Oracle, Navision o similars).
- Coneixements avançats d’Excel.
- Capacitat per analitzar indicadors de rendibilitat i marges de productes i serveis.
- Competències: Capacitat analítica. presa de decisions, treball en equip i comunicació.