Ametller Origen som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.El nostre propòsit és promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.Vols formar part del nostre equip i unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?Volem incorporar un/a Responsable de CRM pel nostre departament d'Ecommerce, Digital & CRM amb la missió de garantir la definició i el lideratde de l'estratègia global del programa de fidelitat centrat en l’APP d’Ametller Origen, impulsant la captació, la retenció i la fidelització dels clients. Així com la gestió i optimització del CRM i l’APP per maximitzar el Customer Lifetime Value (CLTV), mitjançant la personalització, les campanyes de comunicació i l’anàlisi de dades per oferir insights accionables que potenciïn la presa de decisions.Què faràs?- Dissenyar l’estratègia global del programa de fidelitat amb una visió orientada a la captació, retenció i maximització del CLTV.- Establir una planificació estratègica per al desenvolupament del programa.- Planificar i gestionar les promocions per als clients a través de l’APP.- Garantir el correcte manteniment dels cupons.- Supervisar el desenvolupament tècnic i funcional de l’APP.- Implementar millores contínues a l’APP per potenciar el compromís dels clients i maximitzar l’ús del programa de punts.- Dissenyar i implementar campanyes de newsletters segmentades.- Analitzar dades de comportament i ús de l’APP.- Monitoritzar els KPIs clau del programa de fidelitat i del CRM.- Coordinar-te amb equips interns (comunicació, digital, comercial, IT).- Gestionar els proveïdors externs.- Controlar i gestionar el pressupost del programa de fidelitat i del CRM.- Liderar l’equip de CRM, assignant responsabilitats i garantint el compliment dels objectius establerts.- Promoure el desenvolupament professional dels membres de l’equip.Què esperem de tu?- Grau Universitari en Màrqueting, ADE o similar.- 5 anys d'experiència liderant programes de fidelització i gestió de CRM, preferiblement amb APPs com a canal principal.- Formació especialitzada en CRM, Fidelització o Màrqueting Digital o CX.- Microsoft Office (Nivell Intermedi-Avançat)- Domini d’eines de CRM (Salesforce, HubSpot o similars).- Coneixement d’eines per newsletters (Marketing Cloud, Mailchimp).- Capacitat per utilitzar eines d’anàlisi com Google Analytics, Looker o Power BI.- Experiència en gestió de pressupostos i lideratge d’equips multidisciplinaris.- Català i Castellà natius, valorable Anglès.Què t’oferim?- Incorporar-te a una empresa líder del sector amb un model de negoci únic i diferenciat, en ple procés d'expansió.- Formar part d'un equip jove, dinàmic i innovador en un ambient de treball estimulant i amb autonomia responsable.- A la teva disposició teva tindràs aquests beneficis1) Assegurança de salut amb cobertura dental2) Servei de nutrició i dietètica3) Descompte del 7% en la teva compra i accés a descomptes exclusius per Ametllerencs/ques!I molts altres descomptes i beneficis!I apostem per la conciliació personal i laboral:- Salari fix segons experiència aportada i variable anual en funció de la consecució d'objectius.- Horari flexible tant d’entrada com de sortida.- Política de teletreball: 3 dies a l’oficina (Barcelona) i 2 dies des de casa.T'estem esperant!