Administrativa/o general
Associació de Veïns de Pedralbes Barcelona
L'Associació de Veïns del barri de Pedralbes busca una persona que es responsabilitzi de les tasques administratives generals de l'associació.
Reportarà directament al Vicepresident de l'Associació de Veïns, encara que haurà de col·laborar estretament amb els membres de la Junta Directiva.
Lloc de treball: local de l'Associació, actualment a Can Ponsic (barri de Pedralbes).
20 hores setmanals presencials. Horari de 9,30 a 13,30 de dilluns a divendres.
Salari brut anual de 11.867 €, repartit en 12 pagues.
Les principals tasques a exercir son:
* Emetre trimestralment els rebuts i factures de tots els abonats al Servei de Vigilància Nocturna i gestionar el seu cobrament.
* Emetre anualment els rebuts i factures de les quotes dels socis de l'Associació de Veïns i gestionar el seu cobrament.
* Gestionar i justificar anualment les possibles subvencions a rebre.
* Col·laborar en la preparació dels esdeveniments solidaris que realitza l'Associació: Mercat de Nadal, Cursa Antena Solidària i Festivitat de Santa Eulalia.
* Recolzar en l'organització del Mercat de Nadal de Pedralbes, el dia de la seva celebració i en dies anteriors si fos necessari.
* Col·laborar en la preparació de l'Assemblea Anual de l’AVP i assistència a la mateixa el dia de la seva celebració (normalment una tarda de juny a partir de les 18.00 h.).
* Col·laborar en l'edició i redacció de la revista Pedres Albes que edita dues vegades a l'any l'Associació de Veïns.
* Assistència a les reunions de la Junta Directiva de l’AVP, les quals normalment són mensuals i a partir de les 18:00h.
* Proporcionar suport administratiu general: arxivar documents, gestionar subministraments d'oficina i fer altres tasques segons sigui necessari.
* Gestionar els pagaments als diversos proveïdors de l'Associació.
Són necessàries les següents aptituds:
* Experiència prèvia en rols administratius i en programes de facturació. Experiència en Factursol benvinguda.
* Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.
* El/la candidat/a ideal serà responsable de proporcionar suport administratiu eficient i efectiu a la junta directiva. La capacitat per a comunicar-se de manera efectiva, manejar múltiples tasques i mantenir la confidencialitat, són habilitats essencials per a aquest rol.
* Imprescindible tenir iniciativa, dots resolutius i capacitat de gestió i organització.
* Capacitat per a prioritzar tasques.
* Habilitats interpersonals i d'atenció telefònica.
* Bona comunicació escrita i oral en català i castellà.
* Competència en l'ús de programes d'oficina, com Microsoft Office.