Teladoc Health International som la marca líder en el món en assistència sanitària virtual. Els nostres serveis abasten tot l'espectre de necessitats d'atenció mèdica, des de simples fins a complexes. Connectem als nostres usuaris amb l'atenció primària, salut mental i experta.
La persona que s'incorpori orientarà i donarà consell mèdic als pacients de serveis catalogats com a baixa complexitat a través de mitjans telemàtics, activant el recurs mèdic corresponent en cas necessari, d'acord amb les exigències del client i els estàndards marcats per Teladoc Health International.
Funcions:
-Atendre els pacients a partir d'una escolta activa del motiu de la consulta
-Realitzar una entrevista estructurada
-Determinar mèdicament la gravetat i el nivell assistencial requerit
-Donar consell i orientació mèdica al pacient sent possible la prescripció farmacològica
-Activar, en cas necessari, els recursos adequats
-Omplir de forma adient el cas del pacient en el sistema
-Reportar les incidències al supervisor
-Complir amb els estàndards de qualitat establerts seguint el codi ètic mèdic
-Conèixer, mantenir-se actualitzat i actuar d'acord amb els protocols interns de gestió i els acords pactats amb les companyies seguint les polítiques per a complir amb l'ètica de Teladoc Health International.
Requisits:
-Imprescindible: més de 2 anys d'experiència assistencial recent / como a Metge de Família
-Imprescindible: nivell alt de català (parlat, escrit)
-Colegiatura activa a Espanya.
-Modalitat de treball: 100% Remot
-Horari: Jornada Completa- - 2 mañanas, 2 tardes, viernes mañana/tarde alternos (Les guàrdies són de 16h mensuals en cap de setmana a planificar segons disponibilitat i necessitat)