Des de Marlex, estem col·laborant amb una important Startup tecnològica gironina, en plena expansió i enfocada en l’àmbit educatiu, que actualment té la necessitat d’incorporar al seu equip un/a Tècnic/a de licitacions.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència de la direcció tècnica, la persona seleccionada s’encarregarà de dur a terme la gestió de les següents tasques:
1. Estudi i anàlisi de documentació de licitacions (plecs, memòries, informes de necessitats, etc.)
2. Elaboració de resums dels plecs dirigits a totes les àrees internes involucrades en els concursos amb l’objectiu d’identificar-ne els punts clau.
3. Preparació de la documentació tècnica i econòmica per a la presentació de l’oferta.
4. Tramitació de la documentació a les diferents plataformes de concursos públics del sector.
5. Seguiment i gestió de l’expedient de licitació fins a la formalització del contracte.
6. Arxivar tota la documentació relacionada amb l’oferta per garantir la traçabilitat de la feina realitzada de cara a possibles auditories o consultes per a futurs concursos.
7. Preparar la documentació sol·licitada a les ofertes presentades: justificacions de temeritat, solvències, tècniques, etc.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
1. Incorporar-se a una empresa sòlida i consolidada amb un equip jove i dinàmic.
2. Treballar en un projecte ambiciós i en plena expansió.
3. Contracte directe per empresa i jornada completa de dilluns a divendres.
4. Salari negociable en funció de l’experiència i els coneixements aportats.
5. Formació a càrrec de l’empresa.
Requisits:
1. Formació en l’àmbit jurídic o empresarial: ADE, CCEE, Dret.
2. Experiència prèvia en licitacions dins del sector tecnològic o editorial, gestió de projectes, etc.
3. Iniciativa, tenacitat, metodologia, organització i facilitat per a la presa de decisions.
4. Visió estratègica de negoci i compromís amb la feina ben feta.
5. Català i castellà parlats i escrits perfectament. Anglès B2.
#J-18808-Ljbffr