Misión: Gestionar e implementar estratègies de màrqueting automatitzat que millorin la captació ifidelització de visitants i expositors, treballant amb collaboració amb els equips de màrqueting delsnostres productes (salons i esdeveniments)Responsabilitats clau:Estratègia: Desenvolupar plans de comunicació automatitzada (email, contingut web dinàmic,notificacions push, xarxes socials, etc.) segons els objectius de cada esdeveniment. Collaborar amb els equips per optimitzar les interaccions amb els usuaris al llarg delcustomer journey.Gestió, anàlisi i optimització de campanyes: Crear i gestionar campanyes multicanal personalitzades, utilitzant workflows i triggers. Coordinar estratègies a través de diversos canals per maximitzar l'impacte. Monitoritzar campanyes amb eines d'anàlisi i oferir insights per millorar resultats. Optimitzar embuts de conversió, lead scoring i proves A/B.Collaboració amb Equips de Producte (Salons): Treballar amb els equips de màrqueting per assegurar l'alineació amb els objectiuscomercials. Donar suport en l'ús de tecnologies i processos d'automatització.Requisitos:Titulació o experiència equivalent: Grau en Màrqueting, Comunicació, o similar.Experiència prèvia: 3 anysConeixements tècnics Habilitats Eines d'automatització de màrqueting i gestió de campanyes multicanal com: Hubspot, Mailchimp o Brevo. Eines de visualització i anàlisi de dades com Google Analytics, Looker Studio o Power BI. Eines ofimàtiques: Excel, Power Point. Nivel alto inglés. Incorporació immediata. Contracte laboral fix a jornada completa.