El nostre client:
Empresa del sector de la construcció, dedicada a la gestió i reciclatge de residus, a l’obra civil pública i privada, a moviments de terres, transports de serveis públics i producció de biomassa forestal i industrial. Destaquen per la qualitat que ofereixen, la protecció del medi ambient amb certificacions ambientals, la seguretat en el treball, i la innovació.
Les funcions a desenvolupar són:
1. Gestió de projectes (amidaments, licitació, contractació).
2. Coordinació en fase d'execució (control i planificació).
3. Configuració de pressupostos i seguiment.
4. Visitar, planificar i executar projectes des de la concepció fins a la finalització.
5. Fer el seguiment dels diferents encàrrecs dels clients i actuar-hi.
6. Gestionar els proveïdors a l'obra; dates de començament, arribada de subministraments.
7. Coordinar els diferents operaris/àries per a la distribució de les diferents obres.
8. Dissenyar el planning de les obres i controlar la bona execució a peu d'obra.
S'OFEREIX
1. Contracte directe per empresa.
2. Jornada completa.
3. Horari de dilluns a divendres de 7h a 18h.
4. Grau en Arquitectura, Enginyeria de l’Edificació, CFGS o similar.
5. Valorable experiència en funcions similars.
6. Valorable coneixements tècnics en construcció.
7. Idiomes: català i castellà.
#J-18808-Ljbffr