Estàs buscant una oportunitat per unir-te a un equip de professionals apassionats i motivats en el món de la notaria? T'engresca començar el teu nou projecte professional en un entorn únic com és Andorra? Tenim el lloc perfecte per a tu!
El nostre client, una notaria referent al Principat d'Andorra, està cercant incorporar un nou professional, que vulgui anar més enllà i brindar un servei excepcional a cadascun dels seus clients. Com a oficial de notaria, t'uniràs a un equip dedicat a ajudar els clients i millorar la seva experiència en el procés de notaria.
Les teves responsabilitats principals seran:
1. Proporcionar assessorament i serveis de notaria a clients interns i externs.
2. Mantenir la confidencialitat i seguretat de la informació dels clients.
3. Mantenir una excel·lent relació amb clients, advocats i altres professionals del sector.
4. Preparar i revisar documents legals amb precisió i atenció als detalls.
A la notaria el treball en equip és essencial, un engranatge de professionals que amb la seva aportació i dedicació fa possible atorgar un servei eficient i eficaç als clients i les arrels per garantir un ambient de treball òptim. Vols sumar-te?
Ja que volem que t'incorporis a l'equip i puguis donar el millor de tu des del primer moment, considerem que, a part de la teva formació en Dret, hauràs de comptar amb una experiència mínima de cinc anys en un lloc de treball similar, i si a més a més tens coneixements del sistema jurídic andorrà... no et voldrem deixar escapar!
A part de la teva formació i experiència creiem que és important assenyalar que, per les necessitats del client, serà de molta importància que siguis especialista en l'àrea mercantil i succesòria.
Si parlem del Principat d'Andorra, on el català és la llengua oficial, no t'estranyarà que demanem un domini excel·lent de l'idioma, donat que serà la teva llengua vehicular, però pel perfils dels clients i necessitats del despatx, serà necessari que també coneguis el castellà, l'anglès i el francès.
Tenim clar que hi ha una sèrie d'habilitats que com a oficial de notaria hauràs d'haver desenvolupat i integrat, com poden ser les habilitats comunicatives i do de gents, el treball en equip i ganes de continuar aprenent i actualitzant els seus coneixements legals.
Per la gran quantitat d'informació que passarà per les teves mans, és vital que siguis una persona molt organitzada i que la planificació sigui primordial per a tu. Complir amb els terminis, saber prioritzar i ser resolutiu/va són pilars fonamentals de la teva feina.
Si et sents atret/a per aquest repte i estàs llest/a per a sumar la teva experiència i professionalitat a un nou equip i a Andorra... Inscriu-te ara! Volem conèixer-te i ajudar-te a aconseguir les teves metes professionals.
#J-18808-Ljbffr