Cerquem Coordinador/a Gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària a 37 hores setmanals, per assumir la gestió i organització del servei.
Més concretament, la persona seleccionada s'ocuparà de:
* La rebuda i gestió dels professionals del SAD Girona.
* Atenció de les trucades dels treballadors i usuaris del servei.
* Càlculs de variables, planificació de vacances i gestió del absentisme dels professionals.
* Dirigir i organitzar la motivació de l'equip de treball.
* Gestionar els calendaris laborals.
* Fer seguiment i control de les hores per l'elaboració de la facturació.
* Resoldre i tramitar totes les incidències del servei.
S'ofereix:
* Jornada: 37h setmanals de dilluns a divendres amb una tarda a la setmana.
* Contracte: Temporal amb possibilitat de continuitat.
* Salari: 19.613€.
* Experiència: És valorable disposar d'experiència prèvia en Coordinació de Gestió del SAD o serveis socials.
* Perfil Competencial: Professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona, així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d'equips, negociació, innovació, planificació i organització, i habilitats d'anàlisi i de resolució de problemes.
Altres:
* Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
* Domini del Català i Castellà.
T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae, clica el botó de la part dreta de la pantalla "Inscriu-te manualment".
#J-18808-Ljbffr