Cerques un projecte administratiu amb valor afegit?
T'agradaria formar part d'una de les empreses gironines amb més història i arrelament a la ciutat?
Des de Marlex, estem col·laborant amb una reconeguda empresa amb seu a Girona, dedicada a la gestió d'una xarxa de supermercats ubicats a diferents punts de Catalunya, la qual actualment cerca incorporar a la seva organització un/a Backoffice Comercial.
Quina serà la teva missió a l'empresa?
En dependència de la Direcció Comercial, la persona seleccionada s'encarregarà de:
1. Gestió administrativa i comercial de diferents categories de producte
2. Negociació de condicions de compra amb proveïdors específics
3. Anàlisi de vendes, preus i condicions pactades amb proveïdors i clients
4. Realització de propostes de millora, estalvi, eficiència i condicions
5. Altres tasques administratives pròpies de la posició
Al perfil seleccionat se li ofereix:
1. Formar part d'una consolidada i històrica empresa gironina
2. Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa
3. Formació i onboarding a càrrec de l'empresa
4. Horari partit de dilluns a divendres
5. Salari negociable segons l'experiència i coneixements aportats
Requisits:
1. Formació superior en administració, anàlisi de dades, comerç, etc.
2. Mínim d'experiència de 2-3 anys en gestió de compres
3. Coneixements i experiència en l'anàlisi de dades (PowerBI)
4. Domini del paquet Office
5. Persona analítica, orientada a la millora contínua, amb capacitats organitzatives, de negociació i planificació
6. Capacitat per treballar en equip
7. Carnet B i cotxe propi
#J-18808-Ljbffr