A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d'avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.
Quim som?
Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l'objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un 'plus' en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi. T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant
El repte que et proposem:
Actualment estem cercant un/a BRAND MANAGER per liderar l'equip de Brand & Culture, ubicat a la Central Corporativa de Marlex a Girona.
Quina és la missió de l'equip?
La missió de l'equip de marketing és expandir i potenciar la marca Marlex. Dissenyem accions de comunicació per recolzar l'equip comercial de l'empresa per tal de contactar amb clients i oportunitats. Des de Marketing volem generar leads, contactes i esdeveniments que siguin la porta d'entrada per futurs clients a Marlex. Tot això, comunicat amb un missatge únic i singular que ens posicioni com organització referent en Recursos Humans de proximitat.
El teu dia a dia:
En dependència directa del Director Corporatiu, la missió de la persona seleccionada serà:
Impulsar la marca Marlex com a referent en el sector dels Recursos Humans a través de diferents accions de posicionament.
Liderar la comunicació interna i externa.
Desenvolupar i comunicar la cultura Marlex.
Potenciar les vendes a través de campanyes i desenvolupar noves oportunitats de negoci a través del marketing digital.
Què oferim?
- Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
- Projecte motivador amb grans reptes i capacitat de creixement.
- Liderar i impulsar l'equip de Brand & Culture amb l'objectiu de fer créixer el projecte.
- Tenir una visió holística del negoci de consultoria en RRHH.
- Jornada de dilluns a divendres de 9:00 a 18:00h, amb flexibilitat horària d'entrada i sortida, 1 dia de teletreball i 1 tarda lliure a la setmana.
- Oficines a Girona.
Requisits:
- 2-4 anys d'experiència laboral en àrees de Business, product o marketing.
- Formació en ADE o estudis d'Empresa.
- Indispensable domini de català, castellà i anglès (C1).
- Pensem en algú que tingui visió de negoci, capacitat de gestionar i desenvolupar projectes, treball en equip, comunicació afectiva, flexibilitat i adaptació, pensament estratègic i proactivitat.
- Vehicle propi i amb disponibilitat de mobilitat entre oficines.
- Residència a Girona o rodalies.
#J-18808-Ljbffr