Centre sociosanitari ubicat a Girona, selecciona un/a recepcionista amb coneixements administratius per a incorporar al seu equip:
1. Atenció a les visites dels familiars i atenció telefònica.
2. Comunicació amb els/les professionals del centre davant demanda.
3. Gestió de totes les comandes i comunicació amb proveïdors del centre.
4. Procés de facturació de persones residents.
5. Enviament i actualització de dades segons protocols establerts pel centre.
6. Gestió de la documentació.
7. Durada determinada (inicial contracte de substitució) amb possibilitat de passar a indefinit.
8. Jornada completa de dilluns a diumenge amb els descansos establerts.
9. Distribució de la jornada: setmana llarga: dilluns, dimecres, dissabte i diumenge (9:00h a 21:00h); setmana curta: dimarts, dijous i divendres (9:00h a 21:00).
Requisits:
1. Estudis relacionats amb el sector administratiu: CP, CFGM.
2. Experiència a recepció i atenció al client.
3. Persona organitzada i metòdica.
4. Coneixements de programes de facturació, gestió i administració.
5. Persona amb dots de comunicació i orientació al client.
6. Altres competències: treball en equip, sensibilitat pel sector de la gent gran, que valori treballar en un bon ambient.
#J-18808-Ljbffr