Sepmag i la separació de partícules magnètiques aplicada a IVD
Sepmag ofereix solucions per la separació de partícules magnètiques a la indústria biotecnològica. Els nostres clients s’ubiquen a Nord-Amèrica, Àsia i Europa. Som un equip petit i dinàmic amb la visió de contribuir al progrés de les ciències de la salut a través de l’aplicació del magnetisme.
Recentment hem iniciat un projecte d’R+D aplicant el magnetisme al diagnòstic IVD, raó per la qual cerquem un Investigador / a sènior per unir-se a l’equip que reportarà directament al Director d’R+D Bioquímica.
Responsabilitats:
* Portar a terme les tasques experimentals de laboratori.
* Realitzar el disseny experimental de nous immunoassaigs.
* Elaborar la documentació relacionada amb els nous mètodes i immunoassaig desenvolupats.
Requisits:
* Llicenciat en biociències (e.g., biologia, bioquímica, biotecnologia, biomedicina, química, bioenginyeria).
* Experiència de més de 5 anys en R+D a la indústria o en projectes relacionats.
* Àmplia experiència en el desenvolupament d’assaigs de diagnòstic in vitro, espacialment basats en immunoassagis.
* Àmplia experiència en tècniques EIA, ELISA, CLIA, turbidimetria i làtex.
* Experiència treballant amb anticossos monoclonals i policlonals, i en la seva immobilització en fase sòlida i / o funcionalització.
* Domini de l’anglès a nivell Proficiency.
* Coneixements de Microsoft office a nivell d’usuari.
* Doctorat en biociències.
* Experiència en la indústria farmacèutica, química o biotecnològica.
* Experiència en tècniques espectrofotomètriques UV-Vis, Fluorescència i instrumentació analítica.
* Experiència treballant sota requeriments ISO 13485 : 2016, regulació (EU) 2017 / 746, i (FDA) 21 CFR 820.
* Lloc de treball : Parc Tecnològic del Vallès, Cerdanyola del Vallès.
#J-18808-Ljbffr