Posició a Jornada Completa. Girona. Presencial
1. Estratègia de màrqueting: Desenvolupar plans per arribar als objectius de l'empresa, incloent la identificació del públic objectiu i la selecció dels canals de màrqueting.
2. Gestió de la marca: Mantenir la identitat de la marca a través dels diversos canals de comunicació i materials (xarxes socials, pàgina web, dossiers, etc.)
3. Contingut i campanyes: Crear i gestionar contingut per atraure i retenir clients, i executar campanyes de màrqueting. Utilització d'una càmera per a fer fotos i vídeos professionals i la posterior edició interna.
4. Participació als esdeveniments: Poder participar als diferents esdeveniments programats (Tryouts, Pro Experience, campus, etc.) per a generar el contingut amb càmera i poder assumir altres funcions logístiques.
5. Anàlisi de dades i rendiment: Avaluar l'efectivitat de les estratègies i campanyes a través de mètriques clau.
6. Col·laboració interna: Treballar amb altres departaments per assegurar la coherència en tota l'organització.
7. Seguiment de tendències: Mantenir-se al dia amb les novetats en màrqueting i tecnologia per a millorar les estratègies.
#J-18808-Ljbffr