Empresa Municipal d’un Ajuntament de la Comarca de l’Anoia, busca un / a Director / a de Serveis de gestió pressupostària.
Funcions del lloc de feina :
1. Definir els objectius del Servei, d'acord als objectius estratègics i de gestió de l'Àrea, controlant periòdicament l'acompliment dels objectius amb els seus responsables.
2. Impulsar, planificar i dirigir l'activitat del Servei per a l'assoliment dels objectius definits.
3. Dirigir, gestionar i coordinar els recursos humans, econòmics i materials assignats.
4. Dirigir, coordinar i supervisar l'elaboració i execució del pressupost del Servei, així com la realització de la memòria anual.
5. Donar suport a la direcció de l'Àrea i a la Gerència en la formulació dels objectius, estratègics i de gestió i en els projectes de millora de serveis, així, com avaluar el seu funcionament.
6. Procedimentar i estandarditzar els processos de gestió del Servei.
7. Participar en totes aquelles comissions i espais de coordinació en els que estigui designat / da, aportant la informació i coneixement necessaris per a un millor funcionament de l'Ajuntament en l'àmbit de les seves competències.
8. Definir i impulsar projectes i accions transversals amb altres àmbits de la Corporació.
9. Representar tècnicament a l'Ajuntament en totes aquelles matèries relacionades amb el seu àmbit d'actuació davant altres administracions públiques i entitats, i mantenir reunions amb elles.
10. Dur a terme la gestió de les sol·licituds i el control de les subvencions destinades a la seva àrea d'adscripció.
11. Organitzar i coordinar projectes i activitats en els àmbits de la seva competència.
12. Redactar informes, projectes o altres estudis de caràcter tècnic relatius als expedients i matèries competència de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement.
13. Atendre consultes tècniques relacionades amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
14. Controlar la gestió econòmica-financera i pressupostària de la Corporació.
15. Controlar l'execució del pressupost municipal, aplicant sistemes de control i de racionalització de la despesa.
16. Supervisar la comptabilitat i desenvolupament pressupostari, assessorant la seva execució i realitzant els aspectes més qualitatius de la comptabilització, resolent dubtes i corregint errors.
17. Preparar i elaborar expedients del pressupost, de liquidació i de modificació de crèdits i ordenances fiscals.
18. Controlar i supervisar el nivell d'endeutament a curt i a llarg termini de la Corporació.
19. Emetre informes i treballs d'ordre tècnic derivats de l'acompliment de les tasques de comptabilitat de la Corporació.
20. Vetllar per la protecció de dades de caràcter personal i actuar d'acord a criteris d'ètica i transparència.
21. Donar compliment i assegurar l'aplicació de les normes de prevenció de riscos laborals, d'acord amb les responsabilitats derivades del marc legal vigent i de la normativa interna.
22. I, en general, totes aquelles funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
23. Experiència imprescindible i demostrable en Administració Pública i / o Administració Local.
24. Formació : Títol Universitari de grau equivalent.
25. Idiomes : Nivell de Català C1 parlat i escrit.
Retribució entre 54.000€ - 56.000€ bruts anuals.
#J-18808-Ljbffr