Tècnic/a Helpdesk IT.
Ribas Àlvarez és una firma d'advocats, assessors fiscals, laborals, i consultors amb una àmplia proposta de serveis que pretén cobrir totes les necessitats d'àmbit legal i econòmic de l'empresa. Ribas Àlvarez precisa incorporar per les seves oficines ubicades a Girona ciutat un/a
tècnic/a helpdesk
per donar suport als més de 100 usuaris de l'empresa en un entorn corporatiu amb una infraestructura basada en un domini de Windows i servidors virtualitzats amb VMware (vSphere).
La persona seleccionada serà responsable d'un procés integral de gestió d'incidències, que comprèn la recepció, documentació detallada i registre sistemàtic al sistema de "ticketing", amb un enfocament proactiu en la supervisió i seguiment de totes les incidències obertes. Vetllarà pel compliment rigorós dels SLA establerts, mantenint una comunicació constant i transparent sobre l'estat de cada incidència, i elaborarà informes mensuals detallats per al seguiment i anàlisis del rendiment.
Funcions principals: Gestió integral d'incidències : Recepció, documentació i registre al sistema de ticketing, amb seguiment proactiu fins a la resolució. Atenció telefònica i suport tècnic : Servei de primera línia per a consultes i incidències IT, amb resolució empàtica i eficient. Administració de sistemes:
Gestió de l'Active Directory, Microsoft 365, Exchange, i manteniment de la infraestructura virtualitzada (vSphere). Gestió de la seguretat : Supervisió de còpies de seguretat amb Veeam i administració de solucions antivirus corporatives. Suport hardware i software:
Diagnòstic, reparació i substitució d'equips informàtics, així com manteniment de solucions software com Sage Despachos i Microsoft Dynamics BC amb verticals específics per a la gestió fiscal i laboral. Suport a programació:
Fer petits desenvolupaments, adaptacions o correccions basades en les indicacions de l’àrea de programació. Implantació i millora de processos:
Disseny i implementació de sistemes de helpdesk, i optimització contínua dels processos IT. Manteniment audiovisual i telefonia:
Configuració i manteniment de dispositius AV i gestió de la telefonia IP i mòbil, i gestió del parc d'impressores HP. Coordinació amb analistes-programadors:
Ser l’enllaç entre els equips tècnics i els usuaris per facilitar el desplegament de solucions tecnològiques. Compliment d'SLAs : Assegurar el compliment dels nivells de servei acordats i treballar per assolir objectius compartits. Reporting i anàlisi : Elaboració d'informes mensuals detallats per al seguiment i anàlisi del rendiment del servei IT.
Requisits : Experiència prèvia en un lloc similar en entorns amb dominis de Windows i servidors virtualitzats. Coneixements avançats en VMware (vSphere) i eines de còpies de seguretat com Veeam. Experiència amb la gestió d'Active Directory i Microsoft 365. Habilitats per diagnosticar i solucionar incidències de hardware i software. Capacitat d’adaptar-se ràpidament a entorns de treball dinàmics i amb múltiples tasques simultànies. Imprescindible: empatia, bones habilitats de comunicació i capacitat de documentar de manera clara i estructurada. Experiència en la implantació i ús de sistemes de gestió de helpdesk. Experiència en microinformàtica, instal·lacions i configuracions de PCs. Experiència mínima: 1 any.
Coneixements valorats: Administració de bases de dades
SQL Server
i coneixements en llenguatge
T-SQL. Experiència en llenguatges de programació com
C# ,
JavaScript
i estils com
CSS. Coneixements de frameworks i tecnologies de front-end i back-end com
Node.js ,
Vue ,
React
o
Angular .
Competències clau: Orientació al client i al servei. Treball en equip i capacitat de col·laborar amb diferents departaments. Organització i planificació per treballar per objectius. Resolució de problemes i presa de decisions de forma eficient.
Formació i idiomes: Formació en Informàtica o similar (Cicle Formatiu de Grau Superior o Grau Universitari). Nivell alt de català i castellà (oral i escrit). Coneixements d'anglès tècnic.
S'ofereix: Projecte estable amb possibilitats de creixement professional en funció de la vàlua personal. Jornada Completa amb horari flexible. Horari: De dilluns a dijous horari partit i divendres jornada intensiva. Jornada Intensiva estiu. Salari en funció de la experiència aportada. Incorporació immediata.
Aquest lloc ofereix una excel·lent oportunitat per formar part d’un entorn tecnològic avançat i col·laborar en la millora contínua dels processos IT dins de l’empresa.