Quines seran les teves tasques a lempresa? En dependencia del Responsable de Departament, la persona seleccionat/da socupara de: Registrar lactivitat economica i financera de lempresa. Realitzar assentaments comptables. Conciliar albarans amb factures. Controlar cobraments i pagaments, deutes, factures impagades, entre daltres. Controlar bancs i extractes bancaris. Preparar informes mensuals, trimestrals i/o anuals de la situacio comptable/financera. Donar suport a altres tasques administratives propies del departament. El perfil seleccionat se li ofereix: Treballar en una empresa amb renom a nivell internacional dins el seu sector. Estabilitat i pla de carrera dins lorganitzacio. Formacio a carrec de lempresa. Jornada laboral en torn partit de dilluns a dijous flexible i divendres intensiu fins les 15h. Requisits: Formacio en Administracio i Direccio dEmpreses, Economia o similar. Experiencia minima de 2 anys en tasques comptables. Domini del Paquet Office i programa de gestio. Imprescindible nivell alt dAngles i molt valorable altres idiomes com lItalia. Capacitat danalisi, capacitat dorganitzacio i responsabilitat. Actitud proactiva, iniciativa i orientacio a lassoliment. #J 18808 Ljbffr