T'agradaria formar part de l'empresa referent en fusta, ferreteria i bricolatge a Catalunya? Doncs segueix llegint-nos, ja que tindràs l'oportunitat de formar part del nostre equip.
Si ets una persona amb iniciativa, organitzada, polivalent, implicada a la feina i t'agrada el dinamisme, segur que encaixaràs amb nosaltres. Treballem en equip i ressolem les incidències que puguin sorgir a la feina. Creus que pots ajudar-nos a seguir marcant la diferència? Ens agradaria conèixer-te.
Què t’oferim?
1. Formació a càrrec de l'empresa, per poder desenvolupar-te internament i que rebis la informació que necessites per l'adaptació al lloc de treball.
2. Incorporació a un projecte estable.
3. Bon ambient de treball, ja que és important que et sentis com a casa.
4. Descompte del 10% en compres de la marca Fes Mes Bricolatge.
Requerits:
1. Experiència prèvia de més d'un any en un departament de RRHH, laboral o formació en RRHH.
2. Coneixements de legislació i normativa laboral.
3. Nívell intermedi d'Excel.
4. Català, castellà avançat.
5. Vehicle propi.
Tasques:
1. Gestió de les següents àrees del grup Esteba i Fes Més bricolatge:
2. Pla de formació i bonificacions a través de FUNDAE.
3. Administració de personal (contractacions, modificacions, IT's, maternitats, permisos, entre altres) conjuntament amb l'assessoria externa.
4. Reclutament, selecció de personal i aplicació de tests.
5. PRL (EPIS, articles 18 i 19, AT's, CAES's, revisions mèdiques, avaluacions de riscos, informes d'investigació, entre altres) coordinació amb el servei aliè de PRL.
6. Plataforma de registre horari.
7. Gestió d'incidències i assessorament en matèria laboral als centres de treball.
8. Gestió RGPD (protecció de dades personals).
9. Personal en pràctiques.
10. Realització d'informes periòdics.
11. Seguiment, control de l'estat de les tasques i arxiu.
Valorable:
1. Grau/Postgrau en Psicologia, Recursos Humans, Treball o Relacions Laborals.
2. Haver treballat en un grup d'empreses amb diferents convenis col·lectius d'aplicació.
3. Haver gestionat una plantilla de més de 200 treballadors.
4. Coneixements del RGPD (protecció de dades personals).
Condicions:
1. Salari: segons vàlua (14 pagues) segons conveni d'Oficines i despatxos de Catalunya.
2. Horari estiu: del 21/06 al 13/09 divendres intensius de 08:00 a 14:00. Agost intensiu de 07:00 a 15:00h de dilluns a dijous i divendres de 08:00 a 14:00h. Més 4 dies intensius durant l'any.
3. Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido.
4. Sueldo: 21.000,00€-22.000,00€ al año.
5. Horario: De lunes a viernes, Jornada partida.
Preguntes per la sol·licitud:
1. Quin és el teu nívell d'Excel?
2. On resideixes actualment?
3. Quines són les teves expectatives econòmiques?
4. Explica breument la teva experiència en un departament de RRHH, laboral o assessoria i el temps d'experiència.
5. Tens vehicle propi?
6. Has gestionat alguna plataforma de registre horari?
Experiència:
1. Tasques d’administració de personal: 1 any (Deseable).
2. Un departament de RRHH: 1 any (Obligatori).
3. Gestió de la PRL: 1 any (Deseable).
Ubicació del treball: Empleo presencial.
#J-18808-Ljbffr