Seleccionem per important grup alimentari per la seva delegació central a Lleida:
Càrrec:
Coordinació del equip administratiu de la delegació (2 persones en dos torns).
Responsabilitats:
1. Atendre clients presencial i telefònicament per incidències.
2. Analitzar els procediments actuals i aplicar correccions per evitar errors.
3. Supervisió de facturació i comptabilitat.
4. Control del personal de magatzem.
5. Gestió de incidències amb clients.
6. Realitzar atenció telefònica o atendre clients si un membre de l'equip no pot; buscar algú polivalent per fer les feines de l'equip si és necessari.
Requisits:
1. Experiència de 3 a 5 anys en una funció similar.
2. Formació en administració d'empreses.
3. Residència a la zona de Lleida capital.
4. Valorable conèixer normativa i procediments del sector alimentari.
5. Alt domini de les eines informàtiques (Excel, taules dinàmiques, etc.).
A mig pla no es treballarà dissabtes; actualment es fa algun dissabte matí rotatiu entre els 4 del equip més la persona que cerquem.
#J-18808-Ljbffr