Per a grup empresarial adreçat al sector del Gran Consum (bricolatge/llar) i al mercat internacional, ubicat a la Catalunya Central, busquem un KEY ACCOUNT MANAGER per a desenvolupar l'estratègia comercial dels comptes assignats (francesos principalment), així com identificar oportunitats de creixement i coordinar els processos de venda i postvenda, seguint l'estratègia comercial global marcada per la companyia, amb l'objectiu d'incrementar el negoci i garantir la fidelització i satisfacció del client.FUNCIONS:Desenvolupament i implantació de l'estratègia comercial dels comptes assignatsAnàlisi de la competència, prospecció de mercat i detecció de necessitats de producteParticipació en el desenvolupament dels tenders executats en els comptes assignatsRealització de visites comercials per a confirmar l'execució dels plans comercials i altresGestió del portfoli de producte disponible en cada clientDesenvolupament de formacions i reunions amb els equips comercials dels comptes assignats sobre els atributs dels productes de la companyiaSupervisió del procés de venda (entrada de comandes, expedició, post-venda, formació, reunions amb oficina tècnica, etc.).Desenvolupament d'estratègies i iniciatives de Trade MarketingParticipació en esdeveniments industrials o promocionals per a cultivar les relacions amb els clientsGestió d'incidències relacionades amb la facturacióSeguiment i gestió d'impagatsOptimització de processosSeguiment de les Centrals de CompraSuport a la gestió de plataformes logístiques. Control d'stocks i compresNegociació i execució de contractesSupervisió d'ofertes i revisió de margesElaboració d'informes comercialsParticipació en el desenvolupament de nous productes juntament amb els equips tècnics i altres KAM de la unitat de negociEstabliment de polítiques de venda (preus, terminis, condicions, garantíes, serveis afegits, etc.)Identificar i eprseguir noves oportunitats de negociSupervisió de l'activitat de vendes de la competència en els comptes assignatsIMPRESCINDIBLE:Formació universitàriaNivell alt de francès i/o anglèsUsuari de Microsoft OfficeDisponibilitat per a viatjar (mínim 50%)Experiència imprescindible en departament comercial (3 a 5 anys)PREFERIBLE:Es valorarà positivament tenir coneixements del sector de la gran distribució bricolatge/llar, però no és imprescindibleResidència a la Catalunya CentralS'OFEREIX:Incorporació en grup empresarial de gran solvència, en expansióFormació específica a càrrec de l'empresaPossibilitats reals de promocióMòbil, portàtil, despeses de desplaçament i dietes a càrrec de l'empresa