PER QUÈ TREBALLAR A COMEXI?
A COMEXI som una empresa familiar dedicada a la fabricació de maquinària per a la indústria de l'envàs flexible. Fundada al 1954, actualment tenim presència a tot el món i un equip de més de 450 empleats/des. La nostra missió és liderar la conversió de la indústria de l'embalatge i aplicar millores tecnològiques a les nostres màquines per a minimitzar l'impacte mediambiental dels productes. La nostra filosofia de treball aposta per l'autonomia, la responsabilitat i la flexibilitat horària.
QUINS SERAN ELS TEUS REPTES?
* Ser el/la responsable de seguir i anticipar les possibles desviacions de costos en els projectes clients, proposant accions reactives si cal, a fi d’aconseguir la rendibilitat esperada dels projectes, els cobraments esperats en cada fase i els costos associats a la posta en marxa i de garantia de la màquina.
* Fer seguiment dels costos i marges de projectes amb probabilitats d’èxit superiors al 95% i participar activament en l’elaboració de l’estudi de risc de cada projecte.
* Dur a terme la validació del contracte des del punt de vista de marges i condicions de pagament.
* Durant tota la vida del projecte de màquina o retrofitting, mantenir el control de costos del mateix, mantenint informats al Project Manager, a l'Àrea Manager i/o al Service Manager per tal de comunicar l’avanç del projecte i anticipar accions correctives si s’escau.
* En el cas de tancaments a casa client, revisar les hores i despeses en la posta en marxa, i estimar el cost del “Punch list” o llistat de punts pendents de tancament -cas d’haver-n’hi.
* Controlar el cost també durant el període de garantia.
* Un cop acabat el projecte, extreure les conclusions i donar feedback a l’equip de Costos Industrials, Operacions i Servei per proposar millores i per evitar desviacions en projectes futurs.
* Control i seguiment de OF de mecanització.
* Seguiment i elaboració de KPIs Corporatius.
QUÈ ET FARÀ TRIOMFAR EN AQUESTA POSICIÓ?
* Disposar d'estudis de Grau en Administració i Direcció d'Empreses o similar.
* Disposar de capacitat analítica i de resolució de problemes, treball en equip, comunicació i empatia. Lideratge, sentit econòmic i gestió eficient de recursos. És essencial el coneixement en control de costos, planificació i Project Management.
* Habilitats de comunicació verbal i escrita tant en anglès, català com en espanyol. Es valoraran altres idiomes.
* Seria ideal que disposessis d'experiència prèvia de més de 5 anys com a Controller en una empresa d'enginyeria o de béns d'equip.
QUÈ T'APORTAREM?
* Posició estable amb horari flexible d'entrada i sortida, amb teletreball implantat per política d'empresa.
* 22 dies de vacances per conveni + dies addicionals!
* Un gran espai de treball amb oficines noves i menjador a preu subvencionat.
* Pàrquing d'empresa gratuït i ampli catàleg de descomptes.
* Possibilitat de contractar sessions de fisioteràpia subvencionades.
* Paquet de retribució flexible amb possibilitat de contractar tiquet de llar d'infants, assegurança mèdica i tiquet restaurant.
* Uneix-te a un entorn actiu i professional, on el bon ambient i el treball en equip són essencials.
#J-18808-Ljbffr