Per important empresa de distribució alimentària ubicada al Ripollès, cerquem un / a director / a d'operacions (COO) que, en dependència directa de gerència, serà el màxim responsable dels departaments de logística, magatzem i aprovisionament, tant del centre principal distribuïdor, com de les seves diferents delegacions.
Funcions principals:
* Supervisar el departament de logística, portar el control de la planificació, així com la negociació dels plans de transport i l'avaluació de l'eficiència de les agències de transport.
* Coordinar i supervisar l'execució dels processos, des de l'arribada de la mercaderia fins a la sortida d'aquesta, donant compliment als requeriments de direcció i dels clients.
* Portar el control dels magatzems de les diverses delegacions, així com la supervisió de l'inventariat i el control d'estoc.
* Supervisar el departament d'aprovisionament, controlant la planificació d'acord amb els històrics i la capacitat de distribució disponible per cada centre, garantint la traçabilitat dels productes.
* Gestió i optimització dels recursos i els processos d'acord als criteris de qualitat, servei al client i eficàcia i eficiència.
* Seguiment i disseny de KPI's, elaborant informes d'àrea, detectant possibles millores i proposant canvis que puguin contribuir a la consecució dels objectius empresarials.
Oferim:
* Incorporació immediata i estabilitat professional en empresa familiar, amb una gran projecció de creixement.
* Condicions salarials d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats, amb una part fixa i una part variable.
* Formació inicial i contínua en producte i servei.
* Excel·lent ambient laboral en empresa amb escassa rotació professional.
Experiència requerida:
* Experiència desenvolupant tasques en posicions similars pel sector logístic i / o alimentari.
Formació requerida:
* Es valorarà molt positivament formació en logística, MBA, Supply Chain, etc.
Idiomes:
* Castellà: Natiu
* Català: Molt valorable
* Anglès: Molt valorable
Requisits valorables:
* Coneixements avançats en ERP (SAP, JDE, Navision, Sage,...).
* Usuari avançat de Microsoft Excel i / o eines de BI.
* Experiència implantant sistemes de Millora Continua, Sistemes Lean, 5S, etc.
* Capacitat per gestionar i motivar equip de treball.
* Capacitat d'anàlisi de dades, orientació a la productivitat i a la millora continua.
#J-18808-Ljbffr