Quines seran les teves tasques a l’empresa?
En dependència del/la responsable de departament, el/la persona seleccionat/da s’ocuparà de:
1. Controlar i fer seguiment de comandes.
2. Mantenir contacte amb clients i venedors per aportar la informació i la documentació necessària.
3. Portar la gestió de fitxes logístiques, proformes, albarans etc.
4. Donar suport al departament comercial quan sigui necessari.
5. Col·laborar amb altres tasques que es requereixen al departament.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
1. Treballar en una empresa en expansió, amb un equip jove i dinàmic.
2. Estabilitat i pla de carrera dins l’organització.
3. Formació a càrrec de l’empresa.
4. Horari partit de dilluns a divendres, amb flexibilitat horària.
Requisits mínims:
1. Formació mínima de CFGS en Administració, Grau en ADE o similar.
2. Experiència mínima de 1 any ocupant una posició similar.
3. Domini del Paquet Office, i Excel.
4. Imprescindible nivell elevat d’Anglès.
5. Capacitat d’organització, planificació, resolució i gestió.
6. Ets una persona responsable, polivalent, dinàmica, empàtica i amb ganes d’aprendre.
#J-18808-Ljbffr