¿Tens experiència realitzant retenció i fidelització telefònica?
Des del departament de Loyalty de Seniors Protection busquem incorporar al nostre equip persones que contin amb un perfil comercial per gestionar la fidelització i retenció dels nostres clients amb ajuda de creativitat i amb el recolzament de diferents eines.
Principals funcions:
* Emissió de trucades per fer un acompanyament al cliente en el bon ús del nostre sistema de protecció
* Recepció de trucades potencials amb l'objectiu de generar la retenció dels clients
* Tramitació i seguiment de tot el procés.
Oferim:
* Horaris de dilluns a divendres, jornada de 30h semanals en horari de tardes
* Formació inicial remunerada i continua.
* Salari fixe + comissions
* Incorporació immediata
* Pla de carrera i possibilitats reals de promoció interna.
* Estabilitat laboral en una compañía Top Employer y Great Place to Work.
Requisits:
* Orientació a objectius
* Tolerancia al estrès
* Alta capacitat comercial i dots de negociació
* Experiència prèvia en retenció en el sector del Contact Center
* Imprescindible: ganes, actitud i predisposició.
Si t'apassiona la retenció telefònica, desitges desenvolupar una carrera professional dins d'una multinacional líder en el seu sector i treballar en un equipo jove i dinàmic, t'oferim un pla de carrera amb futur estable i a curt termini, contracte laboral amb un salari fixe més altes comissions!!
¡¡T'ESTEM BUSCANT!!
#J-18808-Ljbffr