El nostre client es un grup empresarial dedicat a l''assessorament i consultoria d''empreses en l''ambit fiscal, comptable i laboral, amb una llarga trajectoria dins el seu sector i amb una clara vocacio per la innovacio i l''excel.lencia en la prestacio dels seus serveis. Per tal d''acometre els reptes de futur previstos al seu pla estrategic, precisa incorporar un/a: Coordinador d''operacions i serveis Fent equip amb la direccio de la companyia i ajudant se amb eines de gestio i Business Intelligence (BI), la persona a incorporar tindra la oportunitat de dinamitzar i coordinar totes les operacions del grup, fent especial emfasi en: El desenvolupament dels projectes interns. La coordinacio, posada en marxa i seguiment de nous clients o serveis. La qualitat en la prestacio dels serveis. La comunicacio interna i el suport als Caps de Departament en la gestio dels seus equips de treball. L''implementacio de millores en processos interns, qualitat, productivitat o rendibilitat de les operacions. Requisits Tambe es convenient que comptis amb un minim de 3 anys d''experiencia en rols similars (Responsable Area Fiscal, Responsable Assessoria, Director/a Assessoria, Responsable de Comptabilitat, Cap d''Administracio...), preferentment dins el sector serveis (Auditoria, Consulting, Assessoria). Molt valorable residencia a la comarca del Girones. Avantatges Aquesta posicio esta ubicada a Girona capital i requereix una presencia del 100% de la jornada laboral a les instal.lacions de l''empresa. A canvi, el nostre client ofereix: Salari competitiu Pla de carrera Horari flexible Formacio inicial i continuada a carrec de l''empresa Excel lent ambient de treball Retribucio variable per fites assolides #J 18808 Ljbffr